Hlavní navigace

Počet zákazníků pevných telefonních linek UPC roste díky volným minutám

30. 12. 2010

[Tisková zpráva] Praha 28. 12. 2010 Celkový počet zákazníků pevných telefonních linek z řad domácností v České republice dlouhodobě ubývá – jen v roce 2009 klesl o 5,5 % na 1,9 miliónu. Lidé dávají stále více přednost mobilním telefonům. Avšak existuje jedna výjimka: pevná telefonní linka UPC. Počet jejích zákazníků dlouhodobě roste v desítkách procent za rok. Je tomu díky tomu, že všichni uživatelé telefonů UPC si mohou bezplatně volat mezi sebou.

„Ano, jde o výsledek prozákaznické strategie, založené na jednoduché myšlence, že musíte lidem nabídnout za jejich peníze co možno největší hodnotu,“ potvrzuje tento pozoruhodný trend Václav Bartoň, generální ředitel UPC a dodává: „naši zákazníci skutečně nejvíce oceňují, že si mohou mezi sebou telefonovat zdarma. Zjišťujeme, že si náš telefon kvůli tomu společně objednává stále více celých rodinných či přátelských uskupení. Teprve pak oceňují výhodné tarify UPC za volání do ostatních sítí a do zahraničí.

Zákazníci telefonních služeb UPC v průměru  provolají přes tři sta minut za čtvrtletí. A co víc: zaplatí přitom pouze za zhruba 160 minut hovoru – zbývajících 140 minut, které provolají v síti UPC, je nestojí ani korunu! Průměr celkově provolaných minut je v tomto roce  podle dostupných údajů vyšší než u uživatelů  jiných pevných linek.  

Čtvrtletí 2010 Volání  v sítích UPC minuty v % 0dchozí  minuty mimo síť UPC (placené)
1. 45,44% 54,56%
2, 46,04% 53,96%
3. 46,13% 53,87%
 
 

I když  množství minut provolaných zákazníky UPC v průběhu roku kolísá (nejsilnější provoz je vždy ve čtvrtém čtvrtletí příslušného roku a v prvním čtvrtletí následujícího roku), celkově rok od roku roste. Například v roce 2007 to bylo 10,5 mil., v roce 2008 pak 18,3 mil. a v roce 2009 už 22, 8 mil. celkově provolaných minut. 

Trend nepřímo potvrzuje i odhad pro končící  rok 2010 „Věřím, že na jeho konci bude počet našich zákazníků opět o tisíce vyšší než v roce 2009. A jsem si jist tím, že procento volání zdarma v sítích UPC se oproti loňsku opět zvýší, stejně jako počet celkově provolaných minut,“ shrnuje Václav Bartoň.

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: ČT láká na jarní programové tipy

ČT láká na jarní programové tipy

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět