Hlavní navigace

Podpořte s KASOU sbírku Pomozte dětem

9. 3. 2010

[Tisková zpráva] Už za 4 týdny, dne 5. dubna 2010, vyvrcholí již tradiční televizní show 12. ročník společného sbírkového projektu České televize a Nadace rozvoje občanské společnosti Pomozte dětem. Jako každý rok se na Velikonoční pondělí sejdou před televizními kamerami přední dárci a aktéři sbírky a pokusí se vyzvat i další přispěvatele k podpoře ohrožených a znevýhodněných dětí.

Společnost KASA.cz podporuje sbírku Pomozte dětem již od roku 2004 a celkovou částkou věnovanou za celé období se řadí mezi její přední dárce a přispěvatele. Na sbírkové konto přitom pomáhají přispívat všichni, kteří realizují jakýkoliv nákup v internetovém obchodě KASA.cz – z každé objednávky putují na pomoc dětem 3 Kč. Ve prospěch sbírkového konta a rozvoje projektu Pomozte dětem je určen také výtěžek z prodeje plyšových kuřat či jiných dárkových předmětů s logem kuřete, které lze přes internet koupit výhradně prostřednictvím eshopu KASA.cz. Sortiment těchto dárků, který původně zahrnoval jen kšiltovky a trička, byl navíc nedávno rozšířen o atraktivní osušky, svačinové boxy, minipetangue či hrníčky. Zákazníci tak mají příležitost rozdávat radost hned nadvakrát – zakoupením některého z předmětů obdarují své bližní a tím i děti v tíživé životní situaci. Společnost KASA.cz se touto jedinečnou formou podpory zapojuje do Záchranného kruhu, klubu přátel Pomozte dětem, jenž sdružuje společensky zodpovědné firmy, které se chtějí dlouhodobě angažovat ve prospěch cílů veřejné sbírky a prostředí, v němž působí.

Přispět koupí maskotů sbírky se rozhodla například i společnost Hair Service, která pro své zákazníky zakoupila 600 plyšových kuřat, a tím kromě letošního daru podpořila projekt Pomozte dětem částkou 46 800 Kč. „Věříme, že naše pomoc je důležitá. Uvědomujeme si význam slova společenská zodpovědnost a také, že každým takovýmto počinem vytváříme lepší svět kolem sebe. Symbolická plyšová kuřátka se stala výbornou volbou, jak pomoci dobré věci a zároveň poděkovat našim zákazníkům,“ říká Veronika Votrubová, brand manažerka z Hair Servise.

Kromě samotného nákupu přes internetový obchod KASA.cz lze projekt samozřejmě aktivně podpořit také posláním libovolné částky přímo na účet sbírky (505 333 505/ 5500 ), nebo skrze účast na různých sbírkových a benefičních akcích, které jsou již od prvního ročníku nedílnou součástí projektu Pomozte dětem. Jednu z takových akcí plánuje společnost KASA.cz ještě před Velikonocemi, dne 27. 3. 2010 v rámci Jarmarku v Čakovicích, kde bude prodávat plyšová kuřata a ostatní produkty s logem kuřete, aby se tak do letošní sbírky podařilo utržit co nejvíce peněz.

„Naše spolupráce s Nadací rozvoje občanské společnosti se letos neomezila pouze na finanční příspěvek či účast na akcích na podporu sbírky Pomozte dětem. Své aktivity jsme rozšířili i na participaci v hodnotících komisích, které každoročně sestavuje Nadace rozvoje občanské společnosti k tomu, aby spolurozhodovaly o rozdělení nadačních příspěvků mezi roční projekty nestátních neziskových organizací z celé ČR, které jsou zaměřeny na přímou práci s ohroženými a znevýhodněnými dětmi. Musím upřímně říci, že přímý kontakt s projektovými žádostmi a následně se samotnými příjemci dotací nás značně motivoval pro další podporu této sbírky. Pomáhat totiž není jen správné, je to naše povinnost,“ uvedla Jitka Součková, marketingová ředitelka KASA.cz.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Lupa.cz: Na koho se v Křišťálové Lupě nedostalo?

Na koho se v Křišťálové Lupě nedostalo?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Dárky v podnikání. Jak je uplatnit v daních?

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU