Hlavní navigace

PPC kampaně pro AAA AUTO řídí RobertNemec.com

[Tisková zpráva] Praha, 22. září 2009 - Největší prodejce ojetých vozů v České republice AAA AUTO se rozhodl svěřit své PPC kampaně internetové reklamní agentuře RobertNemec.com.

AAA AUTO, která se podle studie společnosti Ernst and Young v roce 2007 dostala do první desítky největších distributorů automobilů v Evropě, přešla od srpna letošního roku k RobertNemec.com.

„V agentuře RobertNemec.com nám navrhli konkrétní řešení naší situace, které by mělo vést k zefektivnění naší internetové reklamy a také k jejímu zlevnění,“ uvedl ředitel komunikace skupiny AAA AUTO Vladan Crha.

Agentura RobertNemec.com nyní připravuje zcela nový koncept řízení PPC kampaní, který nasadí v září 2009. Mezitím u AAA AUTO spravuje dosavadní nastavení kampaní. „Naše řešení umožní měřit konverze i křížově přes dříve neměřitelné kanály,“ vysvětlil ředitel agentury Robert Němec

O RobertNemec.com

RobertNemec.com je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její agentury patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, a desítky dalších.

O AAA AUTO

AAA AUTO působí na trhu již 17 let. Ze své základny v České republice expandovala i do dalších zemí v regionu. Za rok 2008 prodala více než 60 000 automobilů a utržila 293,9 milionů eur. Počet jejích zákazníků se za dobu fungování firmy blíží 800 000. V žebříčku Czech TOP 100 obsadila firma 54. místo.