Hlavní navigace

PPC reklama na facebooku pro SMB segment

23. 3. 2011

[Tisková zpráva] Ataxo chce nabídnout placenou reklamu na Facebooku i malým a středně velkým firmám

Největší PPC agentura na českém trhu, Ataxo Czech s.r.o., začala nabízet nový produkt, který  umožní živnostníkům nebo malým a středním firmám využít Facebook pro prezentaci své firmy. Nový produkt, který je dostupný na http://www.ata­xo.cz/produkty/mar­keting-socialni-site/facebook-reklama, je vhodný pro malé firmy, které chtějí využít potenciálu komunitního serveru Facebook. Popularita Facebooku pořád roste, o čemž svědčí i stále stoupající počet uživatelů v ČR.

Michal Mládek, ředitel obchodu pro SMB segment ve firmě Ataxo říká: „PPC reklama na Facebooku je ideální pro podporu značky, produktu nebo propagaci nárazových krátkodobých akcí pro zákazníky. Naší snahou je rozšířit současnou nabídku kanálů, které mohou malí a středně velcí klienti ke své propagaci využít. Nyní nabízíme správu v systémech Google AdWords, Sklik a Etarget a nově rozšiřujeme nabídku i na Facebook. Náš produkt umožní firmám propagovat svou značku a produkty na největší sociální síti světa a oslovit tak více než 3 miliony uživatelů v České republice a téměř 2 miliony na Slovensku.“ 

Inzerce na Facebooku už není  naprostou novinkou – a firmy se učí ji používat čím dál tím více. Svým způsobem se pohybuje někde mezi klasickou PPC reklamou, jak ji známe z vyhledavačů a display reklamou. Unikátní jsou zejména možnosti cílení a šance dostat se do povědomí zejména mladé generace, která často klasické formy inzerce do značné míry ignoruje. Můžete odkazovat na svůj web, ale také na svou Facebook stránku – pokud uživatel klikne na „To se mi líbí“, vaše investice do reklamy nemá pouze jednorázový efekt, protože se stane příjemcem novinek, které budete v budoucnu publikovat na své FB stránce. 

Country manažer společnosti Ataxo Czech s.r.o., Mark Martin k tomu říká: „Je až zarážející, že jak nedostatečná je nabídka v oblasti reklamy na Facebooku pro malé firmy. Aktuálně většina firem umí nabídnout PPC reklamu jen za takových cenových podmínek, že živnostníci nemají šanci na ni dosáhnout. Proto jsme připravili jednoduchý produkt, který umožní kadeřnici z Plzně, cyklosportu z Ostravy a nebo truhláři z Českých Budějovic inzerovat na Facebooku.“ 

Jak to funguje?

Klient objedná kampaň a zaplatí zvláš­ť práci a zvlášť náklady za prokliky. Částka za práci pokrývá náklady za aktivaci a průběžnou správu kampaně. Sumu, kterou chce na Facebooku proinvestovat, si může klient stanovit sám. Tento model je pro zákazníky zcela transparentní a je nejpoužívanějším modelem i u ostatních PPC produktů agentury Ataxo.  

Inzerci lze nastavit jak plošně  na všechny 3 miliony Čechů nebo 2 miliony Slováků na Facebooku a nebo je možné svou reklamu konkrétněji zacílit a to podle věku, vzdělání, rodinného stavu uživatelů, lokality apod.  
 

Jak taková  reklama vypadá?

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

V reklamě si může klient zvolit obrázek pro svou propagaci a krátký text, podobně jako v jiných PPC systémech. I reklamní sdělení se zobrazuje podobně jako na Google, nebo Seznamu, tedy v pravé části obrazovky.  

Velmi důležitou roli hraje text. Oproti ostatním PPC reklamním systémům zde však ještě více záleží na obrázku. 

Naše zkušenosti ukazují,  že obrázek významným způsobem ovlivňuje úspěšnost reklamy. Obecně  se také vyplatí re­klamy častěji měnit, protože se rychle okoukají. Je velmi zajímavé, jak se reklama na Facebooku liší od reklamy v AdWords a Skliku a jak velké jsou zde rozdíly.“ říká Lucie Žaloudková, ředitelka oddělení PPC reklamy.

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO