Hlavní navigace

Přední firma poskytující služby internetového a výkonnostního marketingu zvyšuje svůj podíl na trhu v České a Slovenské republice

13. 1. 2011

[Tisková zpráva] Praha, Česká republika, 3. ledna 2011 – Ataxo®, společnost poskytující služby v internetovém marketingu, oznámila, že odkoupila 100 % podílu společnosti H1.cz. Agentura poskytuje analytické a poradenské služby v oblasti internetového marketingu významným klientům, jako jsou Telefónica O2, Home Credit, Mountfield, Pojišťovna Generali nebo server Heureka. Vzniká tak jasný lídr na trhu on-line marketingu pro Českou a Slovenskou republiku.

Akvizice H1.cz je klíčová pro strategii společnosti Ataxo, která chce upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu. Nákupem zvyšuje Ataxo svůj význam v Česku a na Slovensku, získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150. Ataxo také získává možnost využít komplexní odbornost H1.cz ve službách poskytovaných e-shopům, v sektorech cestovního ruchu a pohostinství. Do svého portfolia služeb může zahrnout také rozsáhlou nabídku školení a vzdělávacích služeb, které H1.cz nabízí.

Ataxo, dceřiná společ­nost skupiny A­taxo NV se sídlem v Nizozemsku, za­ložila své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě.

„Spojení  týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné  na mnoha úrovních, máme společný  přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu“ okomentoval akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. "Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, " dodal.

Spojení  plusem pro klienty

„Být součástí  Ataxo Group je pro tým H1.cz velká příležitost,“ nechal se slyšet David Špinar, ředitel H1.cz. „Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality. Proto spojení sil s Ataxem a využití silných stránek obou společností ještě více posílí schopnost zvyšovat úspěchy našich klientů. Díky integraci s Ataxem se budeme moci více zaměřit na to, co děláme nejlépe, zejména na poskytování vysoce profesionálních služeb našim VIP klientům. Spojení navíc poskytne zaměstnancům H1.cz nové možnosti profesního růstu.“

Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné  společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

V této chvíli budou veškeré práce na projektech klientů obou firem probíhat stejně jako doposud, postupný přechod obou společností v jednu bude probíhat v dalším období. David Špinar zůstane nadále ředitelem společnosti H1.cz, postupně ale převezme nové funkce v rámci Ataxo Group. V dlouhodobém horizontu bude H1.cz sloužit jako poskytovatel služeb nejvyšší kvality pro nejnáročnější klienty na trhu, zatímco Ataxo bude dále posilovat svou dominantní pozici v sektoru malých a středních firem.

„Ataxo má za sebou dráhu předního hráče na trhu, umí dobře rozpoznat potenciál a obchodní možnosti v internetovém marketingu. Když jsme vstoupili do Ataxa v roce 2008, věděli jsme, že investujeme do lídra v odvětví search engine marketingu. Ataxo Group od té doby stále víc dominuje tomuto odvětví. S akvizicí H1.cz vzrostl podíl Ataxa na trhu v Česku a na Slovensku, zvětšila se také šířka a hloubka nabízených služeb. Zároveň s budováním mnoha poboček Ataxa v Evropě v průběhu uplynulého roku tato investice demonstruje upevňování vedoucí pozice a růst značky Ataxo,“ říká Arthur van Wijck Jurriaanse, generální ředitel investičního fondu Garvest.

O Ataxu

Ataxo pomáhá malým a středním podnikům rozvíjet a realizovat jejich strategie v oblasti on-line marketingu. Dlouhodobě si firma v tomto oboru vybudovala vůdčí pozici a s více než 10 000 klienty je jednou z největších agentur zaměřených na on-line marketing ve střední a východní Evropě. Ataxo pomáhá svým zákazníkům vybudovat silnou pozici na trhu. Ataxo dbá na vysokou odbornost a profesionální řízení, a klientům pomáhá v mnoha oblastech jejich podnikání: Úspěšné zavedení nových produktů, práce se značkou, viditelnost v sociálních médiích.

Ataxo soustavně pracuje na rozvíjení  odborných znalostí a jejich aplikace v hlavních oblastech svých služeb, tj. v analytice, technologiích, marketingu v sociálních médiích nebo user experience.

Mezi klienty Ataxa v rámci poboček v České republice, na Slovensku, v Nizozemsku nebo ve Velké  Británii patří Česká Spo­řitelna, E&Y, Shell, Robert Half, stereo.pl, direct.cz, finance.cz.

Ataxo je součástí Ataxo Group. 

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO