Hlavní navigace

Zákazníci přes SMS bránu Vodafonu pošlou 15 milonů SMS měsíčně, i ze zahraničí

16. 6. 2009

[Tisková zpráva] Praha, 11. června 2009 Webovou bránu, přes kterou mohou zákazníci výměnou za shlédnutou reklamu posílat krátké textové zprávy do sítě Vodafone, měsíčně využije přes 640 000 lidí. Každý z nich odešle za měsíc v průměru 23 SMS. Dohromady tak zákazníci za měsíc odešlou 15 milionů SMS měsíčně. Češi služeb této brány využívají i na Slovensku, v Itálii a v USA. Velký počet uživatelů láká na SMS bránu i inzerenty. Své kampaně zde umisťují například společnosti Allianz Direct, Aukro, nebo Hypoteční banka a další.

„Od doby, co jsme převzali prodej reklamy na vlastních kanálech do svých rukou a výrazně zjednodušili správu reklamního prostoru díky systému Bbelements Ad Server, příjmy z reklamy na webové SMS bráně několikanásobně vzrostly,” říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech republic a dodává: „Některé pozice jsou vyprodány až na několik měsíců dopředu.”

Webová SMS brána Vodafonu je jednou z nejdéle fungujících SMS bran na trhu a lze z ní odeslat neomezené množství SMS do sítě Vodafone. Zájem o využití této služby je veliký, o čemž svědčí i to, že ji Češi využívají i v zahraničí. Z ciziny lidé pošlou za měsíc celkem přes půl milionu SMS, nejvíce ze Slovenska, Itálie a USA.

Pro zadavatele nabízí inzerce na SMS bráně možnost oslovit masivní počet uživatelů a možnost inzerovat na standardních i netradičních plochách s velkou účinností.

Zákazníci využívají SMS bránu nejčastěji během dne, od půlnoci do pěti do rána se její provoz utlumí a nejvyšší špičku zažívá mezi 8 a 9 hodinou večerní, ve které stránku navštíví až 120 000 zákazníků.

Mezi další kanály, které Vodafone inzerentům nabízí, patří mobilní portál Vodafone live!, reklamní SMS a nový reklamní kanál Ozvi se SMS, který zákazníkům umožňuje odeslat výměnou za reklamu SMS i v případě, že již nemají kredit. Naopak na ústupu je dříve populární služba SMS Grátis, jejíž zákazníci převážně z řad studentů nyní více preferují chatování na sociálních sítích namísto zasílání SMS.

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky