Hlavní navigace

Prestižní ocenění designu nových tiskáren OKI

[Tisková zpráva] Praha, 14. října 2010 – Modely nové řady barevných LED tiskáren OKI C500 získaly v Japonsku cenu „Good Design Award“ pro rok 2010.

Vyhlášení letošních cen „The Good Design Award“ proběhlo v Tokiu počátkem října. Mezi vítěze, které hodnotila porota složená z více než 70 designérů, architektů, redaktorů a dalších odborníků, se zařadily i dvě nové tiskárny OKI C530db a C510dn. Výrobky japonského výrobce obdržely tuto cenu již po druhé – v roce 2006 jej získala modelová řada C3000.

Uživatelé kancelářských zařízení požadují nejen nadstandardní funkce a spolehlivost, ale i zajímavý a promyšlený design. Významné ocenění dokazuje, že japonský výrobce tiskových zařízení zvolil správnou strategii:

„Vylepšením unikátní digitální LED technologie se nám podařilo u převážné většiny našich výrobků výrazně zrychlit tisk a zmenšit jejich rozměry,“ říká Ing. Miroslav Tyburec, obchodní ředitel společnosti Oki Systems (Czech and Slovak). „Konkrétně oceněné modely se v nabídce barevných tiskáren pyšní vůbec nejnižší výškou, a to při zachování funkce oboustranného tisku,“ upozorňuje Tyburec.

Všechny modely řady C500 mají nově zapojeny čtyři barevné tonery do samostatné jednotky. Dohromady s novým uspořádáním válců tak tvoří unikátní kompaktní tiskárny. Díky těmto změnám došlo ve srovnání s jinými běžnými modely ke zmenšení velikosti tiskárny o 10 centimetrů a ke snížení objemu o téměř 40 %.

„Velice nás těší, že naše novinky C530dn a C510dn získaly ocenění za svůj unikátní design. Zastáváme filosofii, kterou nazýváme S3, pod níž se skrývají tři klíčová slova: Simple, Smart a Solid. V této filosofii hodláme při tvorbě našich dalších výrobků nadále pokračovat,“ doplňuje Harushige Sugimoto, prezident společnosti OKI Data.

Ocenění „The Good Design Award“
Systém oceňování výrobků značkou Good Design vytvořilo v roce 1957 japonské ministerstvo průmyslu a mezinárodního obchodu. Projekt si klade za cíl všestranně podporovat různé oblasti života (např. architekturu, životní prostředí, komunikaci, experimentální design v technických disciplinách) a usiluje o to, aby byly vysoce kvalitní výrobky dostupné ve stejné míře podnikům i jednotlivým spotřebitelům.