Hlavní navigace

PRODEJ KLÍČOVÝM ZÁKAZNÍKŮM BUDE ŘÍDIT JIŘÍ JECH

[Tisková zpráva] Novým ředitelem pro prodej korporátnímu segmentu skupiny ČESKÝ TELECOM se stal Jiří Jech. Do společnosti přišel po více než desetiletém působení ve společnosti Hewlett-Packard, kde postupně získával zkušenosti v řadě oblastí, především v oblasti prodeje, strategického business developmentu, řízení vztahů s klíčovými zákazníky a projektového řízení.

V pozici ředitele pro prodej korporátnímu segmentu bude Jiří Jech zodpovídat především za vedení obchodního týmu pro klíčové zákazníky dnešní skupiny ČESKÝ TELECOM (budoucí Telefónica O2 Czech Republic), za rozvoj obchodu s nimi, a to zejména v oblasti integrovaných řešení a služeb.

„Jiří Jech rozšiřuje tým manažerů, kteří mají vynikající předpoklady a zkušenosti nezbytné pro vybudování nové integrované organizace a zajištění jejího růstu. Věřím, že tento krok bude přínosem jak pro společnost, tak přispěje k profesnímu růstu a osobní spokojenosti pana Jecha,“ uvedl Fernando Astiaso, viceprezident pro marketing a prodej ČESKÉHO TELECOMU.

„Jsem rád, že tým rozšířil Jiří Jech, který přináší zkušenosti ze společnosti Hewlett-Packard a oblasti IT. Věřím, že Jiří bude významnou posilou týmu,“doplnil Tomáš Ječný výkonný ředitel pro obchod společnosti Eurotel Praha.