Hlavní navigace

Profesionální vedení PPC kampaní se vyplatí

[Tisková zpráva] (Praha, 5. května 2010) Společnost Jaknareklamu.cz vnímá Pay Per Click nejen jako hru se slovy a čísly, ale především jako efektivní nástroj transparentní on-line propagace klientů. Klienti zase vnímají Jaknareklamu.cz, jako vhodného partnera pro řízený on-line marketing a také spolehlivého poskytovatele PPC kampaní.

„Poskytování služeb v oblasti PPC je vysoce konkurenční oblastí, a proto nás těší, že jsme v nezávislém testu PPC agentur na www.reklama-ppc.cz jako jedni z mála uspěli. To je společně s pozitivním ohlasem klientů nejlepším oceněním,“ komentuje úspěch jednatel společnosti Jaknareklamu.cz Petr Effenberger.

Hlavní strategií společnosti Jaknareklamu.cz je pečlivé seznámení s portfoliem služeb a produkty klienta. Následuje pečlivý výběr dostupných klíčových slov a reklamních textů, které jsou připravovány s odborníky na marketingové komunikace. Kampaně jsou následně nasazeny na PPC reklamní systémy – Google, Seznam či Centrum.

„Během své praxe jsem měl možnost spolupracovat s mnoha subjekty zabývajícími se on-line marketingem. Bohužel průběh a výsledky kampaní ne vždy splňovaly má očekávání. Když investujete stovky tisíc korun měsíčně do propagace produktu nebo služby, určitě chcete, aby taková kampaň byla maximálně efektivní a investované peníze se vám rychle vrátily. A to nejen v rámci cílů týkajících se akvizice návštěvnosti, ale především úspěšnou konverzí návštěvníků. Na spolupráci s lidmi z Jaknareklamu.cz si cením především velmi aktivního přístupu k zakázce. Komunikace s Jaknareklamu.cz je velmi konstruktivní a bezproblémová. Velmi rychle pochopili a realizovali naše požadavky za podmínek, které většina firem jednoduše nedokáže nabídnout. Hlavní přínos Jaknareklamu.cz spatřuji v zefektivnění marketingové komunikace a snížení nákladů," uvádí Ondřej Sommer, projektový manažer společnosti Economia, a. s.

Více informací o společnosti: www.jaknareklamu.cz