Hlavní navigace

Projekt online reklamního tržiště Adexpres.com předčil očekávání

[Tisková zpráva] Reklamní tržiště AdExpres.com má za sebou čtyři měsíce ostrého provozu. Za tuto krátkou dobu přineslo internetovým stránkám reklamu za více než 13 miliónů korun a v současnosti nabízí svým klientům téměř 600 miliónů impresí na 250 webových portálech. „Podařil se nám naplnit záměr nastartovat projektem AdExpres.com změnu lety zaběhnuté koncepce nákupu a prodeje reklamního prostoru v online médiích. Je to transparentnost projektu a inovativní přístup v mediálním plánovaní, které nám umožnily se velice rychle etablovat na domácím trhu s online reklamou,“ komentuje důvod úspěchu reklamního tržiště Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

Cílem projektu reklamního tržiště AdExpres.com byla při spuštění v listopadu 2009 snaha vyplnit mezeru na českém trhu s online reklamou. „Kombinace online nástroje pro rychlý a jednoduchý nákup reklamy a online mediální agentury nabídla zadavatelům reklamy nové možnosti. Našim klientům nabízíme nejen technologickou platformu k usnadnění nákupu bannerové reklamy, ale také plný servis při přípravě a administraci mediálních kampaní.“, vysvětluje fungování projektu Jan Galgonek. Na startu mělo reklamní tržiště AdExpres.com zaregistrováno přes 55 webů, po 4 měsících své existence registruje toto tržiště téměř 250 webů. S dalšími 150 weby spolupracuje projekt AdExpres externě. Reklamní tržiště AdExpres.com se od konkurenčních projektů v oblasti online prodeje reklamy liší tím, že nabízí zadavatelům možnost diversifikace jejich mediálních plánů a lépe tak pokrýt jejich požadavky směrem k účinnosti reklamy.

Prostřednictvím AdExpres.com se k dubnu 2010 realizují nebo zrealizovaly bannerové kampaně za více než 13 miliónů korun. „Tato čísla jsou v souladu s naším očekáváním pro rok 2010, kdy je naší snahou dosáhnout podílu mezi 3% až 5% na celkových výdajích do bannerové reklamy,“ komentuje finanční objemy prodejů a nákupů bannerové reklamy Jan Galgonek.

Reklamnímu tržišti Adexpres.com se podařilo během úvodních 4 měsíců své existence oslovit i velké zadavatele reklamy. Cílem tržiště není specializace jen na určitý typ klienta, AdExpres.com chce každému zákazníkovi nabídnout plný komfort a služby po celou dobu jeho reklamní kampaně. „Proto se nám daří oslovit jak drobné zadavatele reklamy, tak i velká jména na trhu,“ komentuje způsob spolupráce s klienty Jan Galgonek.

AdExpres.com navázal úzkou spolupráci také s kreativními a PR agenturami při přípravě mediálních plánů pro jejich klienty. Mezi zajímavými jmény se objevili například agentury Konektor, PR agentura PR.Konektor (dříve PRPoint), Mediafactory nebo Cognito. „AdExpres.com nabízí svým klientům využití vertikálního cílení online kampaní. Nejen naši klienti, ale i naše agentura, oceňujeme pestrost mediamixu, který nám je nabízen a jeho zaměření na přesně definovanou skupinu uživatelů,“ dodává ke spolupráci Petr Rydl, Managing Director reklamní a komunikační agentury Konektor.

Více o projektu reklamního tržiště najdete na webu http://www.adex­pres.com/