Hlavní navigace

Projekt online reklamního tržiště Adexpres.com předčil očekávání

[Tisková zpráva] Reklamní tržiště AdExpres.com má za sebou čtyři měsíce ostrého provozu. Za tuto krátkou dobu přineslo internetovým stránkám reklamu za více než 13 miliónů korun a v současnosti nabízí svým klientům téměř 600 miliónů impresí na 250 webových portálech. „Podařil se nám naplnit záměr nastartovat projektem AdExpres.com změnu lety zaběhnuté koncepce nákupu a prodeje reklamního prostoru v online médiích. Je to transparentnost projektu a inovativní přístup v mediálním plánovaní, které nám umožnily se velice rychle etablovat na domácím trhu s online reklamou,“ komentuje důvod úspěchu reklamního tržiště Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

Cílem projektu reklamního tržiště AdExpres.com byla při spuštění v listopadu 2009 snaha vyplnit mezeru na českém trhu s online reklamou. „Kombinace online nástroje pro rychlý a jednoduchý nákup reklamy a online mediální agentury nabídla zadavatelům reklamy nové možnosti. Našim klientům nabízíme nejen technologickou platformu k usnadnění nákupu bannerové reklamy, ale také plný servis při přípravě a administraci mediálních kampaní.“, vysvětluje fungování projektu Jan Galgonek. Na startu mělo reklamní tržiště AdExpres.com zaregistrováno přes 55 webů, po 4 měsících své existence registruje toto tržiště téměř 250 webů. S dalšími 150 weby spolupracuje projekt AdExpres externě. Reklamní tržiště AdExpres.com se od konkurenčních projektů v oblasti online prodeje reklamy liší tím, že nabízí zadavatelům možnost diversifikace jejich mediálních plánů a lépe tak pokrýt jejich požadavky směrem k účinnosti reklamy.

Prostřednictvím AdExpres.com se k dubnu 2010 realizují nebo zrealizovaly bannerové kampaně za více než 13 miliónů korun. „Tato čísla jsou v souladu s naším očekáváním pro rok 2010, kdy je naší snahou dosáhnout podílu mezi 3% až 5% na celkových výdajích do bannerové reklamy,“ komentuje finanční objemy prodejů a nákupů bannerové reklamy Jan Galgonek.

Reklamnímu tržišti Adexpres.com se podařilo během úvodních 4 měsíců své existence oslovit i velké zadavatele reklamy. Cílem tržiště není specializace jen na určitý typ klienta, AdExpres.com chce každému zákazníkovi nabídnout plný komfort a služby po celou dobu jeho reklamní kampaně. „Proto se nám daří oslovit jak drobné zadavatele reklamy, tak i velká jména na trhu,“ komentuje způsob spolupráce s klienty Jan Galgonek.

AdExpres.com navázal úzkou spolupráci také s kreativními a PR agenturami při přípravě mediálních plánů pro jejich klienty. Mezi zajímavými jmény se objevili například agentury Konektor, PR agentura PR.Konektor (dříve PRPoint), Mediafactory nebo Cognito. „AdExpres.com nabízí svým klientům využití vertikálního cílení online kampaní. Nejen naši klienti, ale i naše agentura, oceňujeme pestrost mediamixu, který nám je nabízen a jeho zaměření na přesně definovanou skupinu uživatelů,“ dodává ke spolupráci Petr Rydl, Managing Director reklamní a komunikační agentury Konektor.

Více o projektu reklamního tržiště najdete na webu http://www.adex­pres.com/

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?