Hlavní navigace

První instalace Avaya Interactive Center v České republice * Řešení call centra AIC pro Czech On Li

[Tisková zpráva]

První instalace Avaya Interactive Center v České republice * Řešení call centra AIC pro Czech On Line

Praha, 29. července 2004 – Společnost 1TEL dodala řešení AIC (Avaya Interactive Center) pro call centrum předního poskytovatele telekomunikačních služeb společnost Czech On Line. Implementace technologie, která mimo jiné obsahuje AVAYA MultiVantage, AVAYA Interaction Center 6, NICE Call Focus, je vůbec první instalací tohoto zařízení v České republice. Společnost Czech On Line touto technologií získala vyspělou technologickou platformu na podporu svých aktivit spojených s činností call centra.

„Prioritou Czech On Line je vysoký standard péče o zákazníky, a proto jsme pro naše Zákaznické centrum zvolili tu nejmodernější multimediální technologii dostupnou na našem trhu“, vysvětluje Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a upřesňuje: „Přínos pro naši je obrovský. Od výrazného zvýšení dostupnosti Zákaznického centra – až o 30 procent, přes jednotnou kontaktní historii zákazníka napříč všemi komunikačními kanály až po neocenitelnou zpětnou vazbu od zákazníka, která nám umožňuje vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a splnit jeho přání.“

Implementace technologie Avaya Interaction Center se uskutečnila do struktury stávajícího kontaktního centra společnosti Czech On Line. „Společnost 1TEL byla výběrem technologie AIC společností Czech On Line velmi potěšena,“ konstatuje František Zeman, ředitel 1TEL. „Úzce spolupracujeme se společnosti Avaya, sledujeme současné trendy v oblasti nových řešení pro Kontaktní centra, a tak jsme mohli společnosti Czech On Line nabídnout vyspělou technologickou základnu pro rozšíření jejích stávajících systémů. Vytvořili jsme ucelené řešení kontaktního centra nové generace, které Czech On Line umožní uspokojit dnešní i budoucí potřeby zákazníků. Implementací systému AIC získává Czech On Line komplexní řešení multimediálního centra pro styk se zákazníky, které je uzpůsobeno tak, aby usnadnilo řešení jejich konkrétních potřeb prostřednictvím využívání všech běžných komunikačního kanálu (web, email, voice, chat).“

Dostupnost firmy všemi možnými komunikačními kanály je současným trendem, který poskytuje nový rozměr komunikace se zákazníkem. Czech On Line tak nyní může optimalizovat své vztahy se zákazníky, dosáhnout lepší provozní efektivity a zkrátit čas potřebný k zavádění nových produktů a služeb včetně rychlého řešení případných problémů.

Podrobnější informace:
Aleš Mlýnek
sales manager
tel: 222 194 555, fax: 222 194 937
e-mail: amlynek@1tel.cz
http://www.1tel.cz

O společnosti 1TEL, s.r.o.

Společnost 1TEL se od roku 1997 zabývá poskytováním profesionálních telekomunikačních řešení v České a Slovenské republice. Specializuje se zejména na problematiku call center, kontaktních center, IP telefonie, klasické telefonie, IVR hlasových systémů, unifikovaného messagingu a konvergenci. Svým zákazníkům nabízí vysoce spolehlivé služby, které vycházejí z pochopení jejich vlastních telekomunikačních potřeb. Tým profesionálů specializovaného oddělení společnosti 1TEL „Professional Services“ se zabývá vývojem SW aplikací, využitím CTI technologií, ale také integrací těchto systémů do stávajícího firemního prostředí zákazníka.

Díky vlastní infrastruktuře, praktické znalosti nejmodernějších technologií a kvalifikovaným odborníkům, společnost 1TEL získala partnerství společnosti AVAYA. Jako business partner Avaya nabízíme svým klientům telekomunikační řešení nejvyšší kvality s ohledem na poslední vývojové trendy CRM, unifikovaných komunikačních e-řešení, síťové infrastruktury a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP třídy ECLIPS.

O společnosti Czech On Line, a.s.

Společnost Czech On Line, a.s. je předním alternativním poskytovatelem telekomunikačních služeb v České republice. Obchodní aktivity na tuzemském trhu zahájila v roce 1995. V červenci 2000 vstoupil do společnosti strategický partner Telekom Austria, který se stal stoprocentním vlastníkem společnosti a poskytl společnosti stabilní zázemí.

Společnost Czech On Line poskytuje svým zákazníkům služby pod dvěma značkami: Czech On Line a VOLNÝ.

Czech On Line (B2B) nabízí hlasové, internetové a datové služby a služby s přidanou hodnotou pro střední a velké společnosti v České republice. Firemním zákazníkům poskytuje cenově výhodně kombinace služeb a speciální řešení dle jejich individuálních požadavků. Více informací o službách pro firmy na http://www.col.cz.

VOLNÝ představuje připojení k internetu, celou řadu dalších internetových a hlasových služeb určených pro domácí uživatele (B2C) – informační portál http://www.vol­ny.cz, emailové služby, prostor pro umístění webových stránek a další. Více informací o službách pro domácnosti na http://sluzby­.volny.cz.

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Kanál TA3 HD zahájil vysílání

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Stavební spoření: alternativa i pro seniory

Stavební spoření: alternativa i pro seniory

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy