Hlavní navigace

První měsíc Intextové reklamy se zajímavými výsledky

[Tisková zpráva] Po měsíci provozu nového formátu internetové reklamy – Intextová reklama - hodnotí její provozovatel, společnost Internet BillBoard a.s., první výsledky. Někteří zadavatelé už nakoupili exkluzivitu a zabránili tak konkurenci inzerovat na stejná klíčová slova.

Před měsícem spustil Internet BillBoard (IBB) nové formáty Intextové reklamy. První období provozu přineslo zajímavé výsledky. Na českém internetu během prvního měsíce fungování, bylo celkem podtrženo 58 229 925 klíčových slov a to na serverech nejrůznějšího zaměření, např. mobilmania.cz, epravo.cz, interval.cz, pctuning.tyden.cz, prima-autosalon.cz, sluzby.cz, superonline.cz a další. Z hlediska efektivity zobrazovaných bublin činilo průměrné CTR bublin (click trough rate – míra prokliku) 23%.

Z těchto údajů je patrné, že prostor pro zadavatele intextové reklamy je poměrně velký, hodnotí první měsíc provozu předseda představenstva a generální ředitel IBB Karel Pavlíček. V období, kdy se systém začíná rozbíhat, mohou klienti využít zaváděcích cen formátů intextové reklamy a inzerovat tak už od 50.- Kč za 1000 zobrazení nebo 1.- Kč za klik. Někteří zadavatelé už podle K. Pavlíčka zakoupili klíčová slova exkluzivně, což znamená, že na dané klíčové slovo inzeruje pouze jeden zadavatel. Právě nyní (mimo sezónu) je nejlepší období, kdy je dobré exkluzivitu využít. Klíčová slova jsou levná, s minimálním počtem konkurentů a většina z nich stále dostupná. S příchodem sezóny totiž cena exkluzivity výrazně poroste a zároveň se sníží možnost exkluzivní koupě dostupných klíčových slov, dodal obchodní manažer IBB Jan Bajnar.

Do budoucna předpokládáme razantní nárůst zadavatelů především v oblasti grafických formátů a je pouze otázkou času, kdy zadavatelé inzerce tento efektivní způsob podpory značky objeví, dodal Karel Pavlíček.

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky logu. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně. Podrobnější informace na: http://www.bi­llboard.cz/me­dia-text.php.

DigiZone.cz: Kanál TA3 HD zahájil vysílání

Kanál TA3 HD zahájil vysílání

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

DigiZone.cz: Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka