Hlavní navigace

První měsíc Intextové reklamy se zajímavými výsledky

[Tisková zpráva] Po měsíci provozu nového formátu internetové reklamy – Intextová reklama - hodnotí její provozovatel, společnost Internet BillBoard a.s., první výsledky. Někteří zadavatelé už nakoupili exkluzivitu a zabránili tak konkurenci inzerovat na stejná klíčová slova.

Před měsícem spustil Internet BillBoard (IBB) nové formáty Intextové reklamy. První období provozu přineslo zajímavé výsledky. Na českém internetu během prvního měsíce fungování, bylo celkem podtrženo 58 229 925 klíčových slov a to na serverech nejrůznějšího zaměření, např. mobilmania.cz, epravo.cz, interval.cz, pctuning.tyden.cz, prima-autosalon.cz, sluzby.cz, superonline.cz a další. Z hlediska efektivity zobrazovaných bublin činilo průměrné CTR bublin (click trough rate – míra prokliku) 23%.

Z těchto údajů je patrné, že prostor pro zadavatele intextové reklamy je poměrně velký, hodnotí první měsíc provozu předseda představenstva a generální ředitel IBB Karel Pavlíček. V období, kdy se systém začíná rozbíhat, mohou klienti využít zaváděcích cen formátů intextové reklamy a inzerovat tak už od 50.- Kč za 1000 zobrazení nebo 1.- Kč za klik. Někteří zadavatelé už podle K. Pavlíčka zakoupili klíčová slova exkluzivně, což znamená, že na dané klíčové slovo inzeruje pouze jeden zadavatel. Právě nyní (mimo sezónu) je nejlepší období, kdy je dobré exkluzivitu využít. Klíčová slova jsou levná, s minimálním počtem konkurentů a většina z nich stále dostupná. S příchodem sezóny totiž cena exkluzivity výrazně poroste a zároveň se sníží možnost exkluzivní koupě dostupných klíčových slov, dodal obchodní manažer IBB Jan Bajnar.

Do budoucna předpokládáme razantní nárůst zadavatelů především v oblasti grafických formátů a je pouze otázkou času, kdy zadavatelé inzerce tento efektivní způsob podpory značky objeví, dodal Karel Pavlíček.

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky logu. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně. Podrobnější informace na: http://www.bi­llboard.cz/me­dia-text.php.