Hlavní navigace

Reklama Etarget je už i s obrázkem. Zdarma

[Tisková zpráva] trhu nový formát obsahové reklamy – reklamní odkazy s obrázkem. Tento formát reklamy má inzerentům podpořit cílení a přitáhnout ty lidi, kteří mají o produkt zájem.

Obrázek k inzerátu je osvědčená forma inzerování v zahraničí. „Etarget si tento formát úspěšně vyzkoušel na maďarském, rumunském a bulharském trhu. Po velmi pozitivních zkušenostech klientů jsme se rozhodli tento formát spustit i v České republice. První čísla z testovacího provozu ukazují, že to byl správný krok,“ říká Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.

Zkušenosti z jiných trhů podtrhnou hlavně tři výhody reklamy s obrázkem:

1. Obrázky vylepšují cílení
Díky novému formátu inzerent osloví lidi, kteří při čtení soustředí pozornost primárně na obrázky a až následně na text.

2. Snížení průměrné ceny za kliknutí
V důsledku zlepšeného cílení a zvýšení CTR, co má pro inzerenta pozitivní dopad na cenu za klíčová slova.

3. Zvýšení konverzí
Zvýšení podílu nakupujících na stránce k počtu návštěvníků stránky.

Za přidání obrázku k reklamnímu odkazu inzerent neplatí nic navíc. Reklama se zpoplatňuje stejně jako klasické reklamní odkazy Etarget – za kliknutí.

Více informácí o službě naleznete na http://www.etar­get.cz/conten­t/pridejte-si-k-reklame-obrazek-zdarma/