Hlavní navigace

Reklamní kampaň do 90 minut

18. 8. 2003

[Tisková zpráva]

Internetová společnost M.I.A., a.s. umí zrealizovat reklamní kampaň do devadesáti minut. Od zadání kampaně STUDENT AGENCY uplynulo do jejího startu pouhých 84 minut. Výsledky kampaně znovu potvrdily, že reklamní SMSky mají přímý dopad na prodej a budování značky.

Společnost M.I.A., a.s., odborník na nová media, dnes uveřejnila podrobnosti o další úspěšné reklamní kampani realizované prostřednictvím sponzorovaných SMS zpráv. Kampaň pro STUDENT AGENCY byla odstartována v rekordně krátkém čase, což potvrzuje výjimečné postavení sponzorovaných SMS zpráv mezi moderními komunikačními kanály.

Daniel Nohel, Project Manager společnosti M.I.A. vidí v rychlosti kampaně pomocí sponzorovaných SMS velké šance pro inzerovaní akcí „last minute“. „V tomto případě jsme pro STUDENT AGENCY připravili kampaň, která komunikovala zvýhodněné ceny jízdenek do různých evropských destinací,“ přiblížil kampaň. „Díky kampani se nám podařilo zaplnit volná místa na inzerovaných autobusových linkách,“ hodnotí kampaň marketingový ředitel STUDENT AGENCY René Libiš. „STUDENT AGENCY používá sponzorované SMS jako standardní komunikační kanál pro zvýhodněné cenové nabídky například na jazykové kurzy či autobusové jízdenky,“ doplňuje René Libiš.

Sponzorované SMS také zvýšily návštěvnost webových stránek STUDENT AGENCY, což byl druhý cíl kampaně. Na základě sdělení „PS: to je sila, busem do Svedska nebo Londyna a zpet za 950,– mrkni na www.studentagen­cy.cz“ navštívilo stránky několik tisíc unikátních návštěvníků, tedy potencionálních klientů. Návštěvnost stránek se tak zvýšila o 10 procent.

STUDENT AGENCY v tomto případě využila toho, že systém umožňuje doručit na mobilní telefon příjemce předem stanovený počet reklamních sdělení. Reklama tak nezahltí jednu osobu, ale sdělení dostane předem známý počet zákazníků, což šetří prostředky zadavatelů reklamy. V tomto případě STUDENT AGENCY požadovala, aby bylo první den zasláno maximum sdělení. V následujících dnech na jedno číslo pouze jedno sdělení. O akčních slevách STUDENT AGENCY se tak za 11 dnů kampaně dozvědělo 100 000 lidí.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Lupa.cz: Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon