Hlavní navigace

Reklamní kampaň s novým motivem INVEX 2004

14. 4. 2004

[Tisková zpráva]

Reklamní kampaň s novým motivem INVEX 2004

Brno, 8. dubna 2004 – Veletrh INVEX přichází v letošním roce s novým motivem svého grafického vizuálu. Letošní motiv vizuálu jde ruku v ruce se zvýšenou snahou pořadatelů naplnit v roce rozšiřování jednotného evropského trhu ve větší míře zahraniční potenciál veletrhu a podpořit povědomí o INVEXu jako o dlouhodobě největším středoevropském mezinárodním veletrhu ICT.

Integrace nových zemí do Evropské unie se dotkne nejen trhu informačních a komunikačních technologií ve středoevropském regionu, ale zákonitě také letošního INVEXu. Proto nový motiv zdůrazňuje nadnárodní přesah brandingu veletrhu, který je marketingově pozicovaný jako významný ICT event středoevropského regionu. V loňském roce stoupla zahraniční účast na 18 zemí s více než 9 tisíci odborných zahraničních návštěvníků.

Smyslem je zároveň uchopit každou příležitost k většímu zprůhlednění jedné z hlavních koncepčních změn veletrhu – segmentaci podle cílových skupin. Ta navazuje na loňské členění veletrhu. Průzkumy mezi vystavovateli i novináři formulovaly pořadatelům jasné zadání: „Loňské členění veletrhu byl krok správným směrem, ale je třeba jít dál“. Tento názor zastávalo 63 % vystavovatelů a 76 % novinářů. Opačný názor mělo 7 % vystavovatelů a 7 % novinářů. V loňském roce také po třech letech poklesu znovu naopak prokazatelně stoupl index celkového hodnocení spokojenosti vystavovatelů s veletrhem. Se splněním veletržních cílů bylo spokojeno či spíše spokojeno více než 84 % vystavovatelů.

Veletrh bude rozdělen tentokrát do čtyř částí podle typu a zaměření návštěvníků jednotlivých segmentů. Důraz je kladen na to, aby se vystavovatelé mohli dle zaměření a oboru své činnosti co nejúčinněji prezentovat „správným“ skupinám zákazníků a návštěvníků. INVEX 2004 se tak ještě více ponese v duchu hesla: „Každému správného návštěvníka, každému správného zákazníka“. Chystané změny, které nastávají oproti loňskému ročníku – od nového členění, přes segmentovanou komunikaci, navigaci v areálu až po nově aranžovaný režim v pavilónech – by měly přispět k tomu, aby vystavovatelé na veletrhu našli správné obchodní partnery, zákazníky či návštěvníky a využili INVEX jako dynamický nástroj k naplnění marketingových cílů firmy.

Reklamní kampaň směrem k návštěvníkům bude zahájena v srpnu. Jejím komunikačním mottem je idea „Každému správné informace“, pomocí níž se pořadatelé snaží vdechnout značce jasnou identifikaci s celkovým směřováním koncepce veletrhu. Její samotné plánování pak ve spolupráci s mediální agenturou znovu vyjde z konkrétních hodnot CPT médií ve vazbě na oslovení cílových skupin. Optimalizace cílových zákaznických skupin vystavovatelů bude přitom vycházet z vystavovatelského průzkumu, který je přílohou přihlášky. Obsah inzerátu na návštěvníky pak bude doplněn o konkrétní projekty, přitažlivé novinky či nové technologické trendy a bude sloužit ve variantním použití dle charakteru čtenářské skupiny konkrétního média. Plánování reklamní podpory veletrhu tak proběhne v duchu hesla „Každému správného zákazníka, každému správného návštěvníka“. Tento slogan doprovází akviziční kampaň na vystavovatele, která probíhá v dubnu a květnu.

Vydavatel: Veletrhy Brno, a.s.
Manažer PR a reklamy: Petr Ondrášek
tel.: +420 541 152 855, fax: +420 541 153 079,
e-mail: pondrasek@bvv.cz
Adresa: Výstaviště 1, 647 00 Brno
http://www.invex.cz

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube