Hlavní navigace

Zjednodušení práce s online reklamou - reklamní tržiště AdExpres.com

[Tisková zpráva] Unikátní online reklamní tržiště AdExpres.com startuje. „Jsme první, kdo razantně vstupuje na trh online marketingu a naším cílem je změnit dosavadní koncepci nákupu a prodeje reklamních prostor v online médiích. Jsme prostě tržiště, nikomu nediktujeme za kolik prodávat, nikoho si nezavazujeme exkluzivitou. A hlavně, jsme tu pro všechny,“ komentuje vstup na český trh Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

Reklamní tržiště AdExpres.com razantně vstupuje na český trh online marketingu s jednoznačným cílem – změnit dosavadní koncepci nákupu a prodeje reklamních prostor v online médiích. Má všechny atributy uspět – reklamní tržiště AdExpres.com vyniká svou jednoduchostí, rychlostí a intuitivním ovládáním, které svým uživatelům nabízí.

Všechny doprovodné procesy nákupu a prodeje reklamních prostor v rámci tržiště AdExpres.com jako jsou vyjednávání o cenách, platby za kampaně, nahrávání bannerů, schvalování kampaní, fakturace, statistiky, jsou pro uživatele k dispozici online. Klient může nakoupit a prodat kdykoliv a především odkudkoliv. Cenová vyjednávání mezi uživateli vedou k co nejefektivnějšímu využití marketingových rozpočtů inzerentů a k nižším nákladům na prodej reklamních prostor poskytovatelů. Klienti tak ušetří čas i peníze.

„Na českém trhu figurují stovky zajímavých středních i menších webů, které cíleně míří svým obsahem na jasně definovanou skupinu svých návštěvníků. Je to oblast, kterou nedostatečně a často laxním přístupem pokrývají mediální agentury. Tržiště AdExpres.com má ambice mimo jiné právě tuto mezeru na trhu online reklamy vyplnit a dodat všem klientům AdExpres.com kvalitní zázemí pro jejich marketingové aktivity,“ hodnotí cíle projektu Jan Galgonek.

V době startu je na tržišti zaregistrováno přes 55 webů z nejrůznějších oblastí (sport, IT, bydlení, cestování, apod.). Očekává se, že do konce roku tržiště AdExpres.com nabídne zadavatelům reklamní prostory na více než stovce webů.

„Strategie pro rok 2010 je jednoznačně zaměřena na vytvoření co nejširší databáze webů tak, aby se reklamní tržiště AdExpres.com stalo pro inzerenty hlavním místem pro plánování a nákup online reklamy. Očekáváme postupnou akvizici až 500 webů,“ říká k nejbližším cílům projektu Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

V roce 2009 se očekávají celkové výdaje na bannerovou reklamu ve výši 1,5 mld. korun. „Naším cílem je v roce 2010 ukousnout z celkových výdajů na bannerovou reklamu mezi 3 až 5 %, tedy mezi 50 až 70 milióny korun dle výdajů z roku 2009,“ komentuje očekávání projektu Jan Galgonek.

Více o projektu reklamního tržiště najdete na webu http://www.adex­pres.com/