Hlavní navigace

Zjednodušení práce s online reklamou - reklamní tržiště AdExpres.com

[Tisková zpráva] Unikátní online reklamní tržiště AdExpres.com startuje. „Jsme první, kdo razantně vstupuje na trh online marketingu a naším cílem je změnit dosavadní koncepci nákupu a prodeje reklamních prostor v online médiích. Jsme prostě tržiště, nikomu nediktujeme za kolik prodávat, nikoho si nezavazujeme exkluzivitou. A hlavně, jsme tu pro všechny,“ komentuje vstup na český trh Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

Reklamní tržiště AdExpres.com razantně vstupuje na český trh online marketingu s jednoznačným cílem – změnit dosavadní koncepci nákupu a prodeje reklamních prostor v online médiích. Má všechny atributy uspět – reklamní tržiště AdExpres.com vyniká svou jednoduchostí, rychlostí a intuitivním ovládáním, které svým uživatelům nabízí.

Všechny doprovodné procesy nákupu a prodeje reklamních prostor v rámci tržiště AdExpres.com jako jsou vyjednávání o cenách, platby za kampaně, nahrávání bannerů, schvalování kampaní, fakturace, statistiky, jsou pro uživatele k dispozici online. Klient může nakoupit a prodat kdykoliv a především odkudkoliv. Cenová vyjednávání mezi uživateli vedou k co nejefektivnějšímu využití marketingových rozpočtů inzerentů a k nižším nákladům na prodej reklamních prostor poskytovatelů. Klienti tak ušetří čas i peníze.

„Na českém trhu figurují stovky zajímavých středních i menších webů, které cíleně míří svým obsahem na jasně definovanou skupinu svých návštěvníků. Je to oblast, kterou nedostatečně a často laxním přístupem pokrývají mediální agentury. Tržiště AdExpres.com má ambice mimo jiné právě tuto mezeru na trhu online reklamy vyplnit a dodat všem klientům AdExpres.com kvalitní zázemí pro jejich marketingové aktivity,“ hodnotí cíle projektu Jan Galgonek.

V době startu je na tržišti zaregistrováno přes 55 webů z nejrůznějších oblastí (sport, IT, bydlení, cestování, apod.). Očekává se, že do konce roku tržiště AdExpres.com nabídne zadavatelům reklamní prostory na více než stovce webů.

„Strategie pro rok 2010 je jednoznačně zaměřena na vytvoření co nejširší databáze webů tak, aby se reklamní tržiště AdExpres.com stalo pro inzerenty hlavním místem pro plánování a nákup online reklamy. Očekáváme postupnou akvizici až 500 webů,“ říká k nejbližším cílům projektu Jan Galgonek, CEO projektu AdExpres.com.

V roce 2009 se očekávají celkové výdaje na bannerovou reklamu ve výši 1,5 mld. korun. „Naším cílem je v roce 2010 ukousnout z celkových výdajů na bannerovou reklamu mezi 3 až 5 %, tedy mezi 50 až 70 milióny korun dle výdajů z roku 2009,“ komentuje očekávání projektu Jan Galgonek.

Více o projektu reklamního tržiště najdete na webu http://www.adex­pres.com/

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Změny v daních z příjmů pro podnikatele

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

DigiZone.cz: Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte