Hlavní navigace

Rekordní počet prodaných kusů časopisu Počítač pro každého v roce 2004

18. 1. 2005

[Tisková zpráva]

Rekordní počet prodaných kusů časopisu Počítač pro každého v roce 2004

17.1. 2005 – Počítač pro každého z produkce vydavatelství Vogel Burda Communications patří k nejprodávanějším počítačovým časopisům v ČR a jeho pozici potvrdily i prosincové výsledky prodeje. Čtrnáctideníku Počítač pro každého s pořadovým číslem 24/2004 se prodalo 62 198 kusů. Vydavatelství předpokládá, že hranici šedesáti tisíc prodaných kusů překročí i 25. číslo časopisu.

Počítač pro každého, který vychází již od roku 1998, vykazuje trvalý nárůst prodaného nákladu, čtenosti i objemu inzerce. Časopis si našel své pevné místo na českém trhu v oblasti IT titulů.

Za úspěchem časopisu vedle kvality podávaných informací a grafického zpracování stojí i rozšiřující se skupina běžných uživatelů výpočetní techniky, kterým je tento titul určen. Čtenáři Počítače pro každého nejsou profesionálními znalci IT oboru, a proto potřebují jasné, praktické a použitelné informace, návody, jak který program maximálně využít, rady, co koupit či čeho se vyvarovat. A právě o tom časopis Počítač pro každého je.

Počítačové časopisy – průměrný prodaný náklad v lednu-srpnu v letech 2004, 2003, 2002 (Zdroj: informační servis Unie vydavatelů, prosinec 2004)
 1487


Vogel Burda Communications s. r. o. je významné vydavatelství, které působí v oblasti odborných počítačových časopisů. Během více než 10ti let uvedlo na český časopisecký trh řadu kvalitních titulů. Prestižní měsíčník Chip, čtrnáctideník Počítač pro každého, herní tituly Level a Oficiální PlayStation 2 Magazín-CZ, časopis o filmech Svět DVD, čtvrtletník o digitálním videu DV Magazine a inzertní katalog Media Shop. Ve zvláštní ediční řadě Chip speciál vycházejí neperiodické tituly, zaměřené vždy na specifickou oblast (DVD, ECDL, digitální foto). Aktivity vydavatelství spadají i do oblasti produkce CD-ROM, které jsou již pravidelnou součástí časopisů, provozu internetových serverů a internetového obchodu www.hlava.cz.

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO