Hlavní navigace

Rekordních 42 přednášek a prezentací na Tech Data Forum 2007

[Tisková zpráva] Praha, 6. 3. 2007 – Ve dnech 21. a 22. února 2007 proběhl v prostorách Veletržního paláce v Praze již desátý ročník setkání prodejců výpočetní techniky – Tech Data FORUM 2007.

Sdílet

Návštěvníci – Desátého ročníku Tech Data Forum se zúčastnilo ve všech jeho formách 2.071 návštěvníků. Drtivá většina z nich se rekrutovala ze zástupců firem, zabývajících se prodejem výpočetní techniky, komunikační techniky a spotřební elektroniky. Zbývající návštěvníci byli z řad novinářů a výrobců.

Vystavovatelé – Letošního ročníku Tech Data Forum se zúčastnilo 62 výrobců, mezi nimiž bylo možné najít i zcela nová jména, se kterými se zákazníci společnosti Tech Data Distribution setkali poprvé. Stalo se tak jednak díky podpisu nových kontraktů během uplynulého roku a jednak díky neustále vzrůstající oblibě a prestiži akce. Za zmínku určitě stojí, že během dvou dnů Tech Data Forum 2007 se uskutečnilo 186 obchodních jednání a bylo dohodnuto několik konkrétních kontraktů.

K hlavním novinkám desátého ročníku patřilo rozdílné tématické zaměření každého dne dle cílové skupiny návštěvníků a selektivní pozvání koncových prodejců (návštěvníků akce) na konkrétní den, rovněž podle tématického zaměření. V praxi to znamenalo, že první den akce byl určen pro větší firmy a tomu odpovídaly i přednášky. Druhý den se naopak věnoval především problematice malých a středních firem.

Velký zájem byl tradičně věnován prezentacím a přednáškám, které si vyslechlo 1.090 návštěvníků. Z produktových prezentací byl největší zájem o firmy Microsoft (195 posluchačů) a HP (111 posluchačů). Mezi informačně vzdělávacími přednáškami dle zájmu návštěvníků kralovaly prezentace Libora Štajera o autorském zákonu a strategická přednáška časopisu Reseller Magazine, informující o stavu trhu IT v roce 2006 a výhledu na rok 2007. Zaujala i prezentace Miroslava Ševčíka jejímž tématem byl předpokládaný makroekonomický vývoj ČR v roce 2007. Celková návštěvnost těchto strategických přednášek byla přes 250 návštěvníků.

Bezprostředně po akci se k Tech Data Forum 2007 vyjádřili zástupci některých významných účastníků:

„Velmi si ceníme vysoké úrovně a možností, které nabízí setkání Tech Data Forum. Získáváme zde každoročně příležitost být naším partnerům blíž a prezentovat jim naše produkty a plány do budoucnosti,“ řekl Martin Ulčák, FG Distribution Account Manager, ze společnosti Microsoft.

„Po organizační stránce bylo vše velmi dobře připraveno. Obdivoval jsem i profesionálně zhotovenou brožuru,“ dodal Aleš Picl, Channel Sales Manager společnosti D-Link Czech and Slovak Republic.

„Účast na TD Forum pro mě znamená možnost se během jednoho dne pracovně setkat se zástupci většiny výrobců IT technologií, jejichž produkty naše společnost nabízí v českých a slovenských storech a zároveň si prohlédnout jejich produktové novinky,“ řekl Karel Hanzlík, Buyer  – Makro Cash&Carry ČR.

„Tech Data Forum jsme se jako vystavovatel zúčastnili letos poprvé a našeho rozhodnutí rozhodně nelitujeme. Jsme velmi spokojeni s celkovým průběhem a rovněž s vysokou odborností akce,“ řekl Martin Bratičák, Indirect Sales Channel Manager společnosti ZyXEL.

„Myslím, že se mohu počítat k pravidelným a dlouholetým účastníkům TD Forum. Svoji účast využívám k pravidelnému setkání s managementem TechDaty, jako našeho významného obchodního partnera, k ročnímu zhodnocení naší spolupráce. Skladba vystavovatelů, obsah přednášek a možnost potkat se zde s mnoha lidmi z IT prostředí mi vyhovuje," řekl Robert Novotný, Generální ředitel a jednatel společnosti MIRONET.

Majitel a jednatel firmy SOFTMARKET, pan Dr. Martin Holodniok se vyjádřil následovně: „Účast na TD Forum pro mě přináší možnost vyslechnout si zajímavé přednášky z oblastí, které úzce souvisí s oblastí IT, ale přitom v normálním pracovním vytížení na to není dostatek času. Jde zejména o přednášky z oblasti autorského práva, elektroodpadů nebo vývoje makroekonomiky. Rovněž u řady přednášejících je zřejmý posun v přípravě přednášky – od pouhého výčtu vlastností, které lze dohledat na internetu, k přednáškám spíše průřezovým daným tématem. V orientaci na dostatek zajímavých témat je TD Forum ojedinělou akcí.“

Mediálními partnery 10. ročníku Tech Data Forum byly časopisy Reseller Magazine IT a Reseller Magazine CE.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).