Hlavní navigace

Mini call centrum přináší řešení komunikačního CRM malým a středním firmám

[Tisková zpráva] Praha, 17.06.2008 – 2N TELEKOMUNIKACE a společnost KOMIX uvádějí na trh Mini call centrum, postavené na úspěšném CRM řešení CAS genesisWorld a ústředně O2 Netcom. Výsledné řešení zpřístupní špičkovou technologii call centra a funkce Customer Relationship Managementu i malým a středním firmám.

Mini call centrum je určeno pro všechny firmy, které chtějí provozovat menší kontaktní centrum a zároveň mít všechny informace o zákaznících uloženy v jednom systému. Zákazník získá standardizované řešení řízení podnikových procesů v oblasti péče o zákazníky včetně možností vytváření koncepce, přehledu a řízení marketingových kampaní. Propojením s technologiemi 2N jsou pak všechny procesy včetně hlasové komunikace automatizovány a zaznamenány. Mini call centrum integruje veškerou komunikaci, od e-mailů a faxů až po telefonní hovory i schůzky a události. Ve složce každého zákazníka tak lze zobrazit záznamy o telefonních hovorech, dokumenty, e-maily, záznamy schůzek nebo faxové korespondence. Ojedinělý balíček přitom neobsahuje pouze samotnou technologii, ale také služby, spojené s instalací, implementací a školením uživatelů. Zákazník tedy nemusí složitě řešit technické, aplikační ani personální otázky nasazení a může se spolehnout, že celé nasazení systému bude realizováno za garantovanou cenu.

Řešení Mini call centrum je postaveno přesně na míru potřebám menších tuzemských firem. Řada z nich úspěšně roste, potřebuje profesionálně pečovat o zákazníky a zároveň musí trvale zvyšovat efektivitu svojí práce. „Mini call centrum zákazníkům přináší funkcionalitu pro obsluhu zákazníků a zároveň nástroj na zajištění podnikových procesů kontaktního centra,“ říká Veronika Kozlíková, manažerka marketingové komunikace 2N. „I menší firma tak může směle konkurovat větším soupeřům, protože z hlediska služeb nabídne rovnocennou kvalitu.“ Tento faktor je velmi důležitý pro rozvoj řady firem.

Integrace ústředny O2 Netcom umožňuje poskytnout zákazníkovi také řadu zajímavých funkcí, například pop up okno zákazníka s možností záznamu o průběhu komunikace, vytáčení přímo z karty zákazníka, spolupráci s MS Outlook(přenos adres, mailů, úkolů) nebo evidenci historie hovorů včetně grafů statistik.Pro call centrum jsou k dispozici také pokročilé nástroje, jako automatické volání, upozornění na předem definovanou akci „tel. hovor“

Mini Call centrum, včetně ústředny O2 Netcom s licencí pro 10 uživatelů je dodáváno za koncovou cenu 199999 Kč, včetně instalace a zaškolení obsluhy. Mimořádná letní cena cena 189999 Kč platí od 21.6. do 21.9. letošního roku. Uvedené ceny je bez DPH.

Modulární řešení, postavené na ústředně 2N NETSTAR, poskytuje řadu dalších služeb pro provázání aktivit operátora s hlasovým provozem, včetně odposlechu hovorů, řešení priorit ve frontách, automatického vyzvednutí hovoru po nastavené prodlevě nebo integraci VoiceMailu a začlenění SMS zpráv mezi komunikační kanály. Řešení Call centrum s komunikačním systémem 2N NETSTAR bude k dispozici již v průběhu června 2008.