Hlavní navigace

Řešení sjednocených komunikací Siemens OpenScape poprvé k dostání také jako hostitelská verze

[Tisková zpráva] Siemens Enterprise Communications buduje své tři nové řešení sjednocených komunikací OpenScape, aby pomohl podnikům překonat bariéry dnešních rozdělených komunikací. Jako optimalizovaný softwarový klient nebo hostitelské řešení pro poskytovatele služeb mohou nyní využívat výhody sdružené komunikace, integrované do obchodních postupů, také malé a střední podniky.

Nové vstupní řešení OpenScape VoiceLink umožňuje telefonii pro Office Communicator client od Microsoft, a tím i bezproblémový vstup do sjednocených komunikací na pracovišti. Nová verze OpenScape VoiceLink na bázi SIP nyní podporuje vysoce modulární IP softwarovou ústřednu HiPath 8000 od firmy Siemens Enterprise Communications.

Díky uvedení nové verze OpenScape Enterprise Siemens posiluje vedoucí pozici v zapojení komunikace v reálném čase do klíčových obchodních postupů. Řešení umožňuje jednodušší integraci internetových služeb do podnikových aplikací a poskytuje další funkci, a to lištu s nástroji (toolbar) pro Windows. Tato lišta s nástroji dovoluje uživatelům centrální přístup k veškerým funkcím, jako např. multimediálním službám pro zjišťování přítomnosti, systému zpráv, jakož i hlasovým a internetovým konferencím.

Dále je OpenScape pod názvem OpenScape Enterprise Hosted od nynějška k dostání také jako hostitelské řešení pro poskytovatele služeb. Tím je OpenScape první produkt sjednocených komunikací v oboru, který zachycuje stále oblíbenější „software jako servisní model“ (SaaS). Ve společném projektu s Accenture a Ensim Corporation realizoval Siemens rozhraní pro jednoduché poskytování, zúčtování a řízení služeb sjednocených komunikací. Pomocí těchto rozhraní lze OpenScape Enterprise Hosted rychle, jednoduše a efektivně zapojit do sítí poskytovatelů služeb. Tím mohou jak malé a střední, tak i velké podniky využívat výhod sjednocených komunikací za měsíční poplatek.

Poskytovatelé služeb, kteří dodávají svým zákazníkům rozsáhlé funkce OpenScape jako hostitelskou službu, si otevírají nové mnohonásobné zdroje příjmů a mohou se profilovat na trhu s novou automaticky nastavitelnou funkcí. Jejich obchodní zákazníci mohou zase využívat možnosti spolupráce na bázi přítomnosti prakticky na klíč za menší vstupní poplatky, než by to bylo možné s instalací na pracovišti zákazníka.

„Zatímco jiní hovoří ve svých plánech do budoucna o nabídce sjednocených komunikací poskytovatelům služeb, Siemens již má poskytovatele služeb jako zákazníky, kteří prodávají služby na bázi OpenScape po celém světě,” řekl Thomas Zimmermann, hlavní provozní vedoucí Siemens Enterprise Communications. Jeden z nich je Telstra, největší australský poskytovatel obchodních komunikačních služeb, který nabízí své hostitelské služby na bázi OpenScape pod názvem Telstra Live Connect.

„S Telstra Live Connect mohou organizace migrovat k IP službám svým vlastním krokem,” řekl David Thodey, generální ředitel Telstra Enterprise and Government. „Díky nástrojům OpenScape pro zjišťování přítomnosti a pro spolupráci neexistují pro naše zákazníky již žádná ztracená volání, neúspěšné zkoušení různých telefonních čísel a nedostatek informací – tím se pro naše zákazníky optimalizuje řízení času a zdrojů, spolupracovníci jsou snadněji dosažitelní a lze urychlit rozhodování, a tím i hlavní obchodní činnosti.”

Thodey řekl, že Telstra vybrala OpenScape ze tří důvodů: jeho široké palety komunikačních a kooperačních funkcí; bezproblémové integrace do stávajících zákaznických systémů, včetně jejich pevných a mobilních telefonů; a výkonných nástrojů pro zpracování rozhraní internetových služeb.

Engage, Inc. z Atlanty je prvním severoamerickým dodavatelem řízených služeb, který poskytuje OpenScape jako službu. „Jako firma pro poskytování řízených služeb a vývoj software jsme použili OpenScape nejdříve interně, abychom urychlili kolektivní pracovní postupy. Potom jsme vyvinuli cíleně pro naše zákazníky a distributory jedinečný zavádějící software a otevřeli s hostingem OpenScape nový zdroj příjmů a přidané hodnoty,” řekl ředitel Todd Sharp. „A navíc ho můžeme díky OpenScape Software Development Kit (SDK) a otevřené architektuře integrovat do obchodních postupů a aplikací našich zákazníků jako další zdroj příjmů. Ve skutečnosti očekáváme, že řešení, založená na OpenScape, budou v příštích třech letech představovat asi 40 % našeho obratu.”

Nová rozšířená nabídka řešení sjednocených komunikací Siemens OpenScape je od nynějška celosvětově k dostání pomocí kanálů přímého prodeje Siemens Enterprise Communications, veřejných distributorů a poskytovatelů služeb.