Hlavní navigace

Robert Němec: Uživatelé si stěžují na nový Facebook

[Tisková zpráva] Sociální síť Facebook představila na sklonku října novou podobu hlavní stránky. Uživatelům se však změna nelíbí. Důkazem může být vznik skupin „Zpět starý Facebook!!! Hned!!!“, která má v současné době 152 885 fanoušků a „Chceme starý vzhled Facebooku!! Po dosažení 200 tis. členů zašleme pezici!!“ s 208 731 fanoušky.

Sdílet

„Uživatelé jsou jednoznačně proti poslední změně,“ komentuje situaci Robert Němec, ředitel internetové agentury RobertNemec.com, která nyní provádí výzkum Facebooku. „Uživatelé především nechápou rozdíl mezi Novinkami a Aktuálními zprávami. Přichází tak o řadu informací od svých přátel na Facebooku.“

Novinky by měly představovat ty nejdůležitější příspěvky od vašich přátel za posledních 24 hodin. „Problém je v tom, že Facebook neumí pořádně zjistit, co je to „to nejdůležitější„. A uživatelé naopak neumí s Novinkami pracovat,“ vysvětluje Němec. V Aktuálních zprávách naopak Facebook zobrazuje veškerou aktivitu vašich přátel. „Zde toho naopak vidíte moc,“ dodává Němec. „Aktuální podoba Facebooku klade větší důraz na dění v několika posledních hodinách. Na hlavní stránce nezjistíte, jaký odkaz nebo fotka se komu líbila před několika dny – což dříve šlo. Nejste-li dnes na Facebooku aspoň jednou denně, ztratíte přehled o tom, co se stalo.“ Z průběžných výsledků výzkumu agentury RobertNemec.com přitom vyplývá, že lidé chodí na Facebook méně často. Navíc si stěžují na snižující se kvalitu obsahu.

O RobertNemec.com
RobertNemec.com (www.robertne­mec.com) je přední česká internetová agentura založená v roce 2001. Zaměřuje se na zvyšování efektivity podnikání na internetu. Mezi její klienty patří např. DATART, T-mobile, Orange SK, Pfizer, Mountfield, CzechInvest, Merck/MSD, Ministerstvo zahraničních věcí, České radiokomunikace, FujiFilm, AAA AUTO a desítky dalších.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).