Hlavní navigace

Rodinný pivovar Bernard s novým webem od FG Forrest

3. 1. 2011

[Tisková zpráva] Avizovaný nový web Rodinného pivovaru BERNARD se uživatelům představí právě dnes, 3. 1. 2011. Pod celý projekt se realizačně podepsala internetová agentura FG Forrest. Prestižního klienta získala na základě vítězství v tendru. Nový web je výsledkem společné tvorby Forrestů a Rodinného pivovaru BERNARD.

Image a kult značky BERNARD byla pro kreativce a marketéry obou společností výzva. Plánovali web tak, aby vnímání značky podpořil a vyvolal následnou požadovanou emoci. Značka BERNARD je pojmem s velkým potenciálem stát se legendou. Je žádoucí, aby vzhled webu tuto skutečnost vhodně zdůraznil. 

Struktuře a logickému uspořádání stránek se věnovali Forresti důkladně. Cílem bylo, aby se uživatel po webu pohyboval intuitivně, nemusel zdlouhavě přemýšlet nad tím, kde co najít a více si tak užíval příjemného stylového prostředí webu, které dokáže odvyprávět příběh piva BERNARD

BERNARD a jeho tým z pohledu FG Forrest: Klient, který ví, co chce a ví, jak toho dosáhnout. To se, samozřejmě projevuje i v jasné představě, jak má vypadat firemní online komunikace. Celý web je společným dílem FG Forrest a Rodinného pivovaru BERNARD.  

Na aktualizaci a jednoduchou správu obsahu nové prezentace Rodinného pivovaru Bernard dohlíží Edee CMS, redakční systém z dílny FG Forrest. Ten umožní velmi jednoduše a uživatelsky přívětivě doplňovat a spravovat obsah webu. Je prověřen na mnoha referenčních projektech.  

„Tuhle spolupráci jsem si moc užil. Bylo fajn vytvářet web s klientem, který ví, co chce a zároveň si nestojí paličatě na svém a nechá si od Vás poradit. Pro mě tedy příjemná práce se super výsledkem, který si pochvaluje i klient“, zrekapituloval spolupráci na projektu Michal Šíma, Project Manager společnosti FG Forrest. 

„Nejtěžší byl samotný tendr na výběr agentury. Následná spolupráce s FG Forrest byla již o synergiích a následné spoluprácii. S výsledkem jsme spokojeni a věříme, že nový web podpoří kult značky BERNARD“, dodává Mgr. Zdeněk Mikulášek, PR Manager Rodinného pivovaru BERNARD.

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?