Hlavní navigace

Společnost SAS pomáhá marketérům vytěžit ze sociálních sítí maximum

[Tisková zpráva] Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. Praha, 16. června 2010 – Sociální sítě jsou často využívány primárně pro zábavu, ale znalost sociálních sítí a průnik do komunikací mezi uživateli může významně podpořit i jakýkoliv business. Software společnosti SAS pomáhá marketérům zjistit, co se na sociálních sítích děje a poskytuje informace, které umožňují zvýšit prodej i loajalitu klientů. Nový software SAS Social Media Analytics zvládne získat ze sociálních sítí data, zjistit, co se děje a současně i archivovat a analyzovat více než dvouletou konverzaci z Facebooku, Twitteru, YouTube, diskusních fór či blogů.

Vyznat se v záplavě online konverzace, která denně na sociálních sítích probíhá a získat z ní užitečné informace, není jednoduché. Spotřebitelé se dnes přes sociální sítě běžně baví o produktech, službách a značkách, konverzují online o svých zkušenostech, o tom, co se jim líbí, ale i o tom, co nemají rádi. Prozíraví marketéři online život nejen poslouchají, ale chtějí ho také analyzovat, aby mohli zvýšit loajalitu zákazníků, zkvalitnit zákaznické služby, zefektivnit marketingové aktivity a v konečném důsledku zlepšit hospodářské výsledky. Tolik slibované benefity z využívání sociálních sítí, které dosud většině společností unikaly, umožňuje firmám získat nový software SAS Social Media Analytics.

Řešení pomáhá marketérům vydolovat ze sociálních sítí smysluplná data, porozumět tomu, co se na sociálních sítích děje a předpovídat různé budoucí scénáře. Software ukazuje marketérům, co si lidé myslí o produktech či značce firmy, identifikuje, kdo zákazníky nejvíce ovlivňuje a jaký vliv má konverzace v sociálních sítích na obchodní výsledky.Na základě získaných informací mohou manažeři promptně dělat různá opatření pro strategie brandu, PR aktivity či zákaznickou péči.

Operátor identifikuje klienty, kteří chtějí zrušit kontrakt
Latin America Telecom pomocí softwaru od SAS identifikuje na sociálních sítích zákazníky, kteří plánují zrušit kontrakt s operátorem. Díky tomu může společnost reagovat ještě dříve, než zákazník k takovému kroku skutečně přistoupí. Operátor se také snaží identifikovat hodnotné klienty konkurence a cílit na ně mimořádnými promo akcemi. Navíc pomocí analytického softwaru vytváří nové segmenty zákazníků, kterým pak šije nabídky na míru. Může jít například o mimořádnou slevu nebo speciální balíček služeb.

„Nové řešení pro sociální média od SASu mění pravidla hry,“ uvedla Katie Paineová, ředitelka agentury KDPaine & Partners, která se zabývá měřením efektivity aktivit na sociálních sítích i tradičního PR. „Nikdy jsem si nepomyslela, že automatizované měření může dosáhnout takové přesnosti. Vstup SASu na tento trh umožní marketérům měřit nejen více, ale i lépe, a získat tak přesné informace pro rozhodnutí,“ dodala.

SAS je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. SAS je největší soukromě vlastněná IT společnost na světě a je jediným dodavatelem v této oblasti, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace Business Intelligence. Díky inovativnímu řešení SAS pomáhá více než 45 000 organizací zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji, pro naplnění hodnot. SAS Institute má přes 11 000 zaměstnanců ve více než 400 pobočkách v 113 zemích světa. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě THE POWER TO KNOW®. Více informací naleznete na http://www.sas­.com/cz.

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Podnikatel.cz: Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Podnikatel.cz: Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte