Hlavní navigace

Siemens Business Services bude poskytovat celosvětovou technickou podporu společnosti Morgan Stanley

[Tisková zpráva]

Siemens Business Services bude poskytovat celosvětovou technickou podporu společnosti Morgan Stanley

Praha, 13. 7. 2004 – Společnost Siemens Business Services získala pětiletý kontrakt na poskytování služeb technické podpory po telefonu i na místě pro 22.000 zaměstnanců společnosti Morgan Stanley, dohoda se vztahuje i na další oblasti jejího provozu. Podle smlouvy bude Siemens Business Services poskytovat podporu pobočkám Morgan Stanley v Severní Americe, Evropě, Asii a Tichomoří.

Kontrakt navazuje na existující dohodu, na jejímž základě byly poskytovány služby v Severní Americe. Mezi rozšířené služby, které jsou předmětem nové dohody, patří vytvoření „Globálního řídícího programu“, „Kancelář neustálého zlepšování“ a zvýšená úroveň služby proti předchozí dohodě o poskytování technických služeb. Morgan Stanley odhaduje, že při současném objemu volání na technickou podporu díky outsourcingu zaznamená značnou úsporu.

„Naše globální podnikání vyžaduje integrované řešení, které nám na podporu rozmanitých technologií, jež používáme, poskytne špičkové služby,“ řekla Jessica Gorman Taylor, ředitelka společnosti Morgan Stanley. „Společnost Siemens Business Services nejlépe vyhovuje našim požadavkům, protože nabízí dostatečnou flexibilitu a osvědčené profesionální výkony.“

„Morgan Stanley vytváří používáním technologií konkurenční výhodu,“ řekl John McKenna, generální ředitel společnosti Siemens Business Services Inc. pro Severní Ameriku. „Jsme hrdí, že náš obchodní vztah nadále pokračuje a těšíme se, že budeme odvádět prvotřídní výkony.“

Siemens Business Services je jedním z vedoucích poskytovatelů IT služeb. Siemens Business Services je součástí skupiny Siemens a zaměřuje se na poskytování IT služeb v celém hodnotovém řetězci – od strategického IT poradenství až po systémovou integraci a provoz IT infrastruktury svých zákazníků. Společnost je schopna svým zákazníkům poskytovat měřitelnou přidanou hodnotu díky komplexnímu know-how a znalosti specifik jednotlivých odvětví. Siemens Business Services se řadí mezi deset největších světových poskytovatelů služeb v oblasti outsourcingu, správy a údržby IT. Společnost dosáhla v obchodním roce 2003 (skončil 30. září 2003) tržeb ve výši 5,2 miliardy EUR. V České republice patří Siemens Business Services s tržbami 826 miliónů Kč mezi pět největších systémových integrátorů. Příslušnost mezi přední IT společnosti byla potvrzena také odbornou veřejností, která zvolila Siemens Business Services mezi TOP 10 systémových integrátorů v letech 2002 a 2003. Všechny poskytované služby jsou garantovány v nejvyšší spolehlivosti a kvalitě, která je podpořena zavedením systému řízení jakosti podle norem ISO 9001:2000. Více informací naleznete na http://www.sbs­.siemens.cz.

Pro více informací prosím kontaktujte:

Ing. Petr Adámek
Marketing & Alliance Manager

Siemens Business Services spol. s r.o.
Evropská 33a, Praha 6
Telefon: +420 233 034 280
Telefon: +420 233 034 211
E-mail: marcom@sbs.si­emens.cz
http://www.sbs­.siemens.cz