Hlavní navigace

SITRONICS ohlásil novou koncepci formování svého produktového portfolia

12. 2. 2008

[Tisková zpráva] Moskva, Barcelona, 12.února 2008 – SITRONICS, přední dodavatel telekomunikačních řešení, informačních technologií a mikroelektroniky v Rusku a zemích SNS, ohlásil na mezinárodní výstavě Mobile World Congress 2008 ve španělské Barceloně novou produktovou strategii své telekomunikační divize.

Hlavními cíli nové produktové strategie divize SITRONICS Telecom Solutions je rozvoj vlastních špičkových produktů s vysokou přidanou hodnotou v nejrychleji rostoucích segmentech trhu, maximálně efektivní využití partnerství při vývoji a zlepšování komplexních produktů i služeb a nasazení centralizovaného řízení produktového portfolia a kvality produktů.

V rámci nové produktové strategie telekomunikační divize plánuje SITRONICS investovat především do segmentů trhu s průměrným ročním tempem růstu minimálně 15%. Již nyní věnuje společnost SITRONICS velkou pozornost oblasti výzkumu a vývoje, do které investuje přibližně 10% svých ročních zisků.

V nejbližší době se společnost SITRONICS chystá proniknout na nové perspektivní trhy, jako jsou např. IMS, mobilní WiMax (802.16e) a Indoor řešení založené na 3G technologii.

Nové produktové portfolio společnosti SITRONICS bude složeno z řešení pro širokopásmový bezdrátový přístup, NGN sítí, řešení pro doručování obsahu a doplňkových služeb a z řešení OSS/BSS, pro společnost tradičních . Díky tomuto zaměření se SITRONICS chystá výrazně zvýšit svůj podíl na trzích Ruska, Evropy, Středního Východu a Afriky.

„Aktivně pracujeme na vývoji nových produktů a řešení pro telekomunikační oblast,“ říká viceprezident společnosti SITRONICS pro nové technologie, Michail Miňkovskij. „Naše produktové portfolio je tvořeno ze tří zdrojů. Zaprvé jsou to naše vlastní produkty vyrobené specialisty v Čechách, Rusku a Řecku. Druhým zdrojem jsou partnerství s technologickými společnostmi v Rusku i v jiných zemích. Třetím je získání perspektivních řešení prostřednictvím fondu Coral/Sistema Strategic Fund. Optimalizace produktového portfolia, nové trendy ve vývoji a prohloubení součinnosti mezi podniky telekomunikační divize povedou ke zvýšení konkurenceschop­nosti řešení společnosti.“

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla