Hlavní navigace

Skyla představuje první digitální foto rámeček se skenovaním

[Tisková zpráva] Eidhoven, Nizozemí – Lite-On IT, světová jednička optického uchovávání do počítačů, představuje první elektronický výrobek pod značkou Skyla, jejich nová výrobní značka. Memoir je první digitální foto rámeček na trhu, který má v sobě zabudovaný skener k převedení obyčejných fotografii do digitálních souborů.

S touto unikátní skenovací mechanikou Skyla Memoir, Lite-On plní jejich závazek zdokonalovat výrobky a pomáhat tak zákaznikům podělit se a uchovat si vzácné vzpomínky ze života. Uživatelé mohou skenovat fotografie o formátu 10×15 centimetrů, poté si vytvořit digitální soubory, přímo je uložit do 1GB vnitřní paměťi a okamžitě přehrávat na 20,3cm široké obrazovce. Tento displej ma obrazové rozlišení 800×600 pixelů a nabízí skenovaci rozlišení až do 600dpi na fotografie ve formátu 10×15 centimetrů.

Memoir je první z více elektronických výrobků, které Lite-On plánuje uvést pod značkou Skyla. “ Se Skylou chce Lite-On nabídnout vícefunkční digitální foto rámečky, které přinesou zákazníkovi více výhod,” říká Virginia Arandiga, manažer výroby pro Skyla digitální foto rámečky. “První výrobek od Skyly, Memoir, má například zabudovaný skener k převedení klasických fotografií, tento systém žádná jiná značka momentálně nenábízí.

1Gigová vnitřní paměť, může uchovat až 200 fotografií 10×15cm nebo 400 fotografií 7,5×12,5 cm v 600 dpi. Memoir obsahuje 5-in-1 čtecí kartu kompatibilní s obvyklými formáty paměťových karet jako například CF/SD/MS/MMC/xD, a dva USB otvory k počítači/USB flash drive spojení, umožňující uživatelům prohližet si digitální fotografie na těchto médiích, stejně tak jako je i zálohovat z vnitřní paměti. Digitální foto rámeček může také přehrávat MP3, JPEG, MPEG1 a MPEG4.

Skyla Memoir je k dostání od dubna 2009 za doporučenou cenu 199 eur.

O Skyle: Skyla je nová značka společnosti Lite-On IT, mezinárodní přední výrobce optického uchovávání do počítačů. Skyla byla vytvořena k rozlišení a k přeměnění kategorie´výrobků a k vyhovění dnešním potřebám .Cílem společnosti Skyla je se zaměřit na vylepšení a zdokonalování výrobků přizpůsobených k udržení a vylepšení životniho stylu zákazníka. Název Skyla byl odvozen od slova “Scilla”, což znamená “jarní krása a pohostinnost” , což přesně vystihuje značku a jeji budoucí linii produktů určený nové generaci s novými příležitostmi a záčátek digitální éry.