Hlavní navigace

Slevomat připravuje novou platformu pro firmy i zákazníky

[Tisková zpráva] Tomáš Čupr: Vytvořili jsme novou prodejní a marketingovou platformu jako alternativu k neefektivním katalogovým zápisům.

Praha, 10. 2. 2011 – Největší slevový server na českém trhu spustí v úterý 14. 2. 2011 novou službu pro firmy z celé ČR. Kdokoli si bude moci na firmy.slevomat.cz založit firemní profil a ihned nabízet své služby a produkty bez omezení a čekání. I ty nejmenší firmy tak získají možnost oslovit přibližně 250 tisíc uživatelů denně. Vytvoření profilu bude zdarma. Zákazníci pak budou moci prostřednictvím muj.slevomat.cz vyhledávat aktuální slevy dle svých preferencí a bydliště.

Služba firmy.slevomat.cz není regionálně omezena a založit zdarma profil si může firma jakékoli velikosti. Od okamžiku vložení informací o firmě do systému je možné začít spravovat své slevové kampaně a získávat zákazníky. Na rozdíl od klasického Slevomatu se jedná o samoobslužnou platformu a slevy budou zobrazovány jen určitému a relevantnímu segmentu zákazníků. Po prvním týdnu zkušebního provozu projevilo zájem o zapojení do této nové platformy téměř 2 tisíce firem.


Novou službou chceme nabídnout firmám alternativu ke katalogovým zápisům a zákazníkům zase pohodlnější vyhledávání aktuálních slev dle jejich preferencí a bydliště,” říká Tomáš Čupr, spolumajitel Slevomat.cz.


Při využití nové platformy Slevomatu firma platí teprve až pokud prodá svoji službu nebo produkt zákazníkovi. „Naše nová platforma je pro firmy efektivní, protože je až do okamžiku uskutečnění obchodu nestojí vůbec nic,“ dodává Tomáš Čupr. Běžná provize bude 10 % z prodejní ceny slevového kupónu. Slevomat nabídne také možnost umístění nabídky firmy do svého newsletteru nebo na homepage Slevomat.cz


Profil jednotlivých firem bude týmem Slevomatu schválen do 24 hodin, stejně tak každá vložená akce. Slevomat bude nabídky firem aktivně monitorovat a řešit případné nesrovnalosti. Další výhodou pro firmy bude fakt, že jejich nabídky se budou zobrazovat i na dalších serverech na internetu prostřednictvím partnerství a placených inzerátů







Porovnání Slevomat pro firmy vs. klasický Slevomat.cz




Více o Slevomatu

Slevomat.cz je server hromadného nakupování, který svým uživatelům každodenně nabízí výjimečnou cenovou nabídku na předjednanou službu či produkt ve výši 40–90%. Sleva se aktivuje naplněním stanoveného počtu zájemců (tj. obvykle kolem 15–20 lidí), kteří jí chtějí využít, a zaručí tak obchodníkovi její odběr. Slevomat.cz je první firmou, která na českém trhu představila koncept hromadného nakupování. Doposud na tomto novém trhu obsluhuje nejvíce zákazníků a realizuje nejvyšší obraty. Po téměř roce fungování ušetřil nakupujícím více než 260 milionů korun a rozšířil svoji uživatelskou základnu na více než 250 tisíc lidí.

Slevomat.cz nabízí své služby v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové a nově také na Slovensku. Ani ne po měsíci úspěšného provozu do Slevomatu vstoupil strategický partner, společnost Miton. Ta provozuje například srovnávač cen Heureka.cz, rezervační systém Hotel.cz, Spa.cz a skupinu internetových médií.


Více informací: www.slevomat.cz, www.facebook.com/sle­vomat, www.twitter.com/sle­vomat