Hlavní navigace

Slink.cz vstupuje na trh se zpětnými odkazy

5. 6. 2007

[Tisková zpráva] Slink.cz je nový internetový projekt, který se zaměřuje na prodej zpětných odkazů. V praxi to znamená, že do systému se registrují majitelé nejrůznějších internetových stránek, kteří poté, co na své internetové stránky (minimum pro registraci je stránka s PageRankem 4) vloží speciální kód, mohou nabízet inzerentům volnou plochu. Ti na nich poté nakupují zpětné odkazy.

Co systém Slink.cz nabízí? Pro publishery je to příležitost pro získání dalších finančních prostředků, pro inzerenty má systém mnohem větší využití – díky nákupu dostatečného množství zpětných odkazů lze dostat internetové stránky na vybraná klíčová slova ve vyhledávačích na vyšší pozice a tím tak zvýšit například prodej daného produktu.

Cena každého odkazu je stanovena automatickým algoritmem podle různých údajů – GTPR, Alexa Rank, Sranku, stáří a velikost webu. Publisher může u každé stránky zadat minimální cenu, pod kterou odkazy nechce prodávat. Nezadá-li minimální cenu, nebo je-li nižší než cena stanovená algoritmem, použije se cena automatická, jinak cena stanovená ručně.

Náš hlavní cíl je navázat s klienty prospěšnou spolupráci pro obě strany. Systém je momentálně takřka hotov a první spokojení klienti již zpětné odkazy přes Slink.cz nakupují. „Ve zpětných odkazech je podle mého názoru budoucnost a doufáme, že díky Slinku se tato forma reklamy uchytí v České republice stejně tak, jako je tomu ve světě“ uvedl Ondřej Havlín, jeden z majitelů projektu. Ladislav Nosákovec, spolumajitel Slinku k tomu dodal; „Pokud se potřebujete rychle dostat ve vyhledávači na první pozice na dané klíčové slovo, neznám jednodušší způsob, než si otevřít Slink.cz, v krátkosti si vybrat weby na kterých chci mít odkaz uveden, bez jakýchkoliv průtahů zaplatit a už jen pozorovat výsledky“. V jednoduchosti vidí autoři hlavní potenciál – odpadá totiž zdlouhavé a individuální domlouvání s majiteli internetových stránek.

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte