Hlavní navigace

Slink.cz vstupuje na trh se zpětnými odkazy

[Tisková zpráva] Slink.cz je nový internetový projekt, který se zaměřuje na prodej zpětných odkazů. V praxi to znamená, že do systému se registrují majitelé nejrůznějších internetových stránek, kteří poté, co na své internetové stránky (minimum pro registraci je stránka s PageRankem 4) vloží speciální kód, mohou nabízet inzerentům volnou plochu. Ti na nich poté nakupují zpětné odkazy.

Co systém Slink.cz nabízí? Pro publishery je to příležitost pro získání dalších finančních prostředků, pro inzerenty má systém mnohem větší využití – díky nákupu dostatečného množství zpětných odkazů lze dostat internetové stránky na vybraná klíčová slova ve vyhledávačích na vyšší pozice a tím tak zvýšit například prodej daného produktu.

Cena každého odkazu je stanovena automatickým algoritmem podle různých údajů – GTPR, Alexa Rank, Sranku, stáří a velikost webu. Publisher může u každé stránky zadat minimální cenu, pod kterou odkazy nechce prodávat. Nezadá-li minimální cenu, nebo je-li nižší než cena stanovená algoritmem, použije se cena automatická, jinak cena stanovená ručně.

Náš hlavní cíl je navázat s klienty prospěšnou spolupráci pro obě strany. Systém je momentálně takřka hotov a první spokojení klienti již zpětné odkazy přes Slink.cz nakupují. „Ve zpětných odkazech je podle mého názoru budoucnost a doufáme, že díky Slinku se tato forma reklamy uchytí v České republice stejně tak, jako je tomu ve světě“ uvedl Ondřej Havlín, jeden z majitelů projektu. Ladislav Nosákovec, spolumajitel Slinku k tomu dodal; „Pokud se potřebujete rychle dostat ve vyhledávači na první pozice na dané klíčové slovo, neznám jednodušší způsob, než si otevřít Slink.cz, v krátkosti si vybrat weby na kterých chci mít odkaz uveden, bez jakýchkoliv průtahů zaplatit a už jen pozorovat výsledky“. V jednoduchosti vidí autoři hlavní potenciál – odpadá totiž zdlouhavé a individuální domlouvání s majiteli internetových stránek.