Hlavní navigace

Služba Online Support pro zákazníky ABRA Software nabízí vzdálený přístup do systému

[Tisková zpráva] Online Support slouží všem uživatelům informačních systémů ABRA v České a Slovenské republice. Zahrnuje telefonickou podporu z Call centra, e-mailovou hotline, řešení požadavků klienta vzdáleným přístupem k systému, osobní návštěvu konzultanta nebo bezplatné neomezené školení. Co to je vzdálený přístup do systému?

Sdílet

V praxi často nastává situace, kdy by uživatelé podnikových informačních systémů uvítali okamžitou přítomnost konzultanta ve své kanceláři. Osobní návštěva je často drahá a neoperativní. I v případě smluv s garancí zásahu do 4 hodin je mnohem příjemnější, pokud je možné „navštívit“ zákazníka rychleji, jednoduše ihned.

Uživatelé ABRA Software mají možnost využít vzdáleného přístupu konzultantů přesně ve chvíli, kdy jej potřebují. Jak služba funguje?

V případě požadavku se pracovníci Online Support připojí na počítač zákazníka, na kterém je spuštěný software ABRA a před zraky uživatele vyřeší požadavek přímo na jeho počítači. Dokonce tak mohou zákazníkovi o příslušné agendě doplnit znalosti, a to bez dalších poplatků – služba je součástí roční podpory.

Typickými úkoly, které řeší služba vzdáleného přístupu, jsou situace, kdy zákazník potřebuje pomoci s drobnou úpravou formuláře, nastavení definic, nebo není-li pro něj snadné přesně popsat situaci, ve které se nachází. Jediné, co je potřeba k využití služby, je odpovídající připojení k internetu. Poté už stačí jen kontaktovat Online Support. Služba plně respektuje ochranu dat a bezpečnost provozu, veškerá povolení přístupu do systému jsou v rukou zákazníka, který vidí na svém monitoru všechny akce, které právě probíhají.

Velmi pozitivní zkušenost se službou Online Support má i ředitel společnosti Lion Teleservices CZ, a.s. pan Ing. Aleš Hýbner, který identifikoval před koncem provozu hotline problém se mzdovou uzávěrkou. Operátorem mu byl poskytnut standardní návod, jak situaci řešit. Jelikož se ale jednalo o specifický problém, který bylo potřeba řešit individuálně, rozhodl se pan Hýbner situaci eskalovat. „Kontaktoval jsem vedoucího Support Centra, abych mu vysvětlil svůj problém. Flexibilně mi byl přislíben odborný konzultant v oboru mezd, a to hned v 7:00 hodin následujícího dne, tedy o hodinu dříve, než je standardní provozní doba služby. Situace se začala okamžitě řešit vzdáleným přístupem. Problém byl dořešen včas a já jsem mohl druhý den prezentovat kompletní report v mateřské firmě ve Francii,“ popisuje svou zkušenost pan Hýbner.

„Nasazení vzdálených přístupů přináší našim zákazníkům okamžitou „přítomnost“ konzultanta v jeho firmě, čímž zkracujeme dobu reakce na prakticky ihned. Služba je bezplatná, poskytujeme ji v rámci ročních poplatků údržby. Technicky jde o pokročilá řešení, jejichž nasazení bylo ještě před několika lety pouhým snem,“ říká Tomáš Kubelka, vedoucí divize služeb společnosti ABRA Software.

„Služba je výhodná jak pro zákazníka, tak pro nás. Dovoluje nám lépe využívat vlastní kapacity a šetří nám čas, který konzultanti trávili neefektivně cestováním. Zavedení zmíněných služeb nám šetří neproduktivní časy a v nemalé míře i životní prostředí, díky úspoře pohonných hmot,“ s úsměvem dodává Tomáš Kubelka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).