Hlavní navigace

SMS reklama zapojuje do hry i příjemce

[Tisková zpráva]

SMS reklama zapojuje do hry i příjemce

Tisková zpráva, Praha 26. listopadu 2002

Díky technickému rozvoji přestává být SMS kampaň jednostranným nástrojem k oslovení potencionálních zákazníků, ale stává se interaktivním nástrojem komunikace s oslovenými zákazníky. Společnost Clubox rozšířila svoje služby o možnost obousměrné SMS komunikace, kterou lze využít například k zajištění zákaznických průzkumů, anket či soutěží. Možnost komunikace prostřednictvím SMS směrem od členů klubu ke Cluboxu zároveň zajišťuje 100% funkčnost databáze.

Společnost Clubox v současné době nabízí ke všem typům SMS kampaní možnost obousměrné komunikace s oslovenými členy klubu. Klient, který kampaň zadá, může během relativně krátké doby (řádově dny) realizovat zákaznický průzkum a získat zpracovaná statistická data. Vhodně zvolenou SMS kampaní s otázkou může zjistit názory a potřeby oslovených členů klubu a znát okamžitou reakci na konkrétní nabídku, na kterou lze navázat další komunikací.

Prostřednictvím interaktivních SMS lze pořádat i různé soutěže, kvízy a ankety.

Interaktivní komunikace je také důležitým prostředkem, jak zajistit aktuálnost databáze a správnost telefonních čísel členů klubu. Každý člen, který se do Cluboxu zaregistruje, obratem obdrží SMS, která ho vyzývá k potvrzení registrace. Do databáze je zařazen až po potvrzení registrace.

„Kouzlo a oblíbenost SMSek nespočívá v jejich pasivním přijímání, ale především ve vzájemné komunikaci mezi odesílatelem a příjemcem a v možnosti okamžité reakce. Právě to činí z SMS reklamy atraktivní zboží.“ Říká Aleš Ptáčník, ředitel společnosti Clubox.

Více informací:

Ivana Křížková
INTENSITY
+420 777 025 772
ivana.krizkova@in­tensity.cz
www.intensity.cz

O Cluboxu

Společnost Clubox byla založena v roce 2001. Clubox vlastní švýcarská společnost Clubox Holding AG, Zug. Hlavními akcionáři této švýcarské firmy jsou Centralway Holding AG a Beisheim Holding Schweiz. Jedna z těchto společností je například zakladatelem známé sítě velkoobchodů Metro/Makro.

SMS klub společnosti Clubox (www.clubox.cz) má v současné době 150 000 členů, na jejichž mobilní telefony jsou rozesílány SMS reklamní zprávy. Prostřednictvím Cluboxu oslovilo zákazníky několik významných inzerentů, mezi něž patří například Land Rover, OBI, ČSOB nebo Finance.cz, SMS kampaň využila i jistá politická strana při své předvolební kampani pro komunální volby 2002 v Praze.