Hlavní navigace

Software společností Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

22. 6. 2009

[Tisková zpráva] Kombinací knowledge management softwaru společnosti Inquira a platformy péče o zákazníky Genesys vzniklo řešení, které samo zjišťuje, co si zákazníci přejí. Pracovníci call center jsou tak schopni rychle a kvalitně zodpovědět téměř každý dotaz. Mají totiž po ruce předem připravené odpovědi zasazené do správného kontextu dotazů zákazníka.

PRAHA, 22. června 2009 – Společnosti Genesys a InQuira vzájemně integrovaly svá softwarová řešení pro péči o zákazníky. Spojené softwarové sady zajišťují konzistentní komunikaci mezi zákazníky a firemním kontaktním centrem bez ohledu na právě využívaný komunikační kanál – telefon, e-mail nebo chat. Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední výrobce softwarových řešení pro call centra.

„Kombinace vyspělého softwaru pro komunikaci se zákazníky firmy Genesys s knowledge management aplikacemi společnosti InQuira má významnou přidanou hodnotu. Řešení podporuje jak komunikaci prostřednictvím internetu, tak mobilních zařízení,“ uvedl Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys.

Firmy se stanou proaktivnějšími
Softwarová aplikace umožňuje poskytovat zákazníkům odpovědi na jejich dotazy rychleji, přesněji a navíc prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu. „Řešení je unikátní v tom, že umožňuje inteligentní konverzaci prostřednictvím vícero komunikačních kanálů. Rovněž zabraňuje informačním a časovým mezerám, které zákazníci často zažívají při přepojování ze samoobsluhy na jiný komunikační kanál,“ řekl Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys.

Knowledge management z dílny společnosti InQuira zlepšuje samoobslužné procesy a nabízí operátorům předem připravené odpovědi zasazené do správného kontextu dotazů zákazníků. Řešení navíc funguje napříč různými komunikačními kanály, ať už jde o e-mail, chat, telefon či faxové zprávy. Tyto funkce jsou nyní plně integrovány v softwarové platformě Genesys, která podporuje vyřizování požadavků zákazníků i prostřednictvím chatu a e-mailu.

Software pozná, co má zákazník za lubem
Společné softwarové řešení obou firem umožňuje díky vícejazyčné technologii Natural Language Processing zjistit skutečný záměr zákazníka a co nejrychleji pro něj nalézt relevantní odpověď. K dosažení nadprůměrně personalizovaných a zacílených odpovědí jsou využívána profilační data zákazníků a další informace.

Schopnost aplikace zjistit úmysly zákazníka umožňuje mu nabídnout nejvhodnější komunikační kanál. „Když například prostřednictvím internetu projeví zájem o otevření nového účtu, vyhodnotí software požadavek zákazníka jako vysoce důležitý a přesměruje jej okamžitě na vyškoleného operátora. Zvýší se tím pravděpodobnost uzavření většího počtu smluv,“ uzavřel Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. Společné řešení firem Genesys a InQuira Řešení je zájemcům okamžitě dostupné.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět