Hlavní navigace

Soutěž IEA posunula uzávěrku přihlášek. Nejvíce je inovací.

[Tisková zpráva] Soutěž Internet Effectiveness Awards posunula uzávěrku přihlášek. Nejvíce přihlášek se zatím sešlo v kategorii inovací.

Přihlásit svá internetové řešení do soutěže můžete nově do 12. 7. 2010 na www.IEA.cz

Mezi inovacemi se letos poprvé výrazněji prosadil mobilní marketing. V uplynulém roce do něj investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí.

Firmy stále investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. O 37 % vzrostly např. prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu.

Uplynulý rok také ukázal, jak efektivní je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e-mailingem nabídla téma odpovídající přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun.

Na webu IEA pro Vás připravujeme kompletní galerii internetových řešení přihlášených do letošní soutěže. Spustíme ji v druhé polovině července.

Tým Internet Effectiveness Awards