Hlavní navigace

Soutěž internetový ShopRoku bude nově pořádat Heureka.cz, mění se filosofie i kategorie

[Tisková zpráva] Nový organizátor, nová cena pro nejkvalitnější obchod, noví účastníci, účast bez registračních poplatků. To jsou největší změny oproti prvnímu ročníku soutěže ShopRoku. Hlasování bude probíhat do 22. listopadu 2009, vyhlášení výsledků proběhne 23. listopadu 2009.

Druhý ročník soutěže ShopRoku bude nyní i v dalších letech nově organizovat internetový porovnávač cen a zboží Heureka.cz ze skupiny MITON. Nový organizátor soutěže udělí vedle stávající Ceny popularity nově Cenu kvality, kde budou hlasovat pouze ti zákazníci, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodu nakoupili.

Ke změně filosofie říká za organizátory Tomáš Hodboď:,,Náš srovnávač cen a zboží Heureka.cz dokáže určit díky systému Ověřeno zákazníky, jak jsou zákazníci spokojeni s nákupem na tom kterém internetovém obchodu. To nám umožňuje změnit filosofii soutěže, která odmění nejen nejpopulárnější obchody, ale nově i obchody, které dbají na poskytování co nejkvalitnějšího servisu a na spojenost zákazníků."

Mezi téměř 250 účastníky soutěže jsou také například internetové obchody Kasa.cz, Vivatis.cz, Megaobchod.cz nebo Parfums.cz. Zapojení do soutěže je pro internetové obchody nově zdarma.

Cena kvality je cena zákazníků, kteří hodnotí svou zkušenost s nákupem v internetovém obchodě za rok 2009. Hlasování se mohou zúčastnit jen reální zákazníci zapojených e-shopů, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodě vyplnili objednávku. Zákazníci v určitém období po nákupu automaticky dostanou emailovou zprávu s žádostí o vyplnění dotazníku spokojenosti, který je důležitou zpětnou vazbou pro samotné internetové obchody, tak i důležitým měřítkem pro rozhodování dalších uživatelů.

V kategorii Cena kvality budou vyhlášeny výsledky v kategoriích:
1. ShopRoku 2009 – Celkový vítěz, 2. ShopRoku 2009 – Všeobecné internetové obchodní domy, 3. ShopRoku 2009 – Specializované: Krása a zdraví, 4. ShopRoku 2009 – Specializované: Oblečení, 5. ShopRoku 2009 – Specializované: Elektro, 6. ShopRoku 2009 – Specializované: Auto-moto-pneu, 7. ShopRoku 2009 – Specializované: Knihy, hudba, filmy, CD, DVD, software, hry, 8. ShopRoku 2009 – Specializované: SexShop, 9. ShopRoku 2009 – Specializované: Dům a zahrada, 10. ShopRoku 2009 – Specializované: Hobby a volný čas, 11. ShopRoku 2009 – Specializované: Sport, 12. ShopRoku 2009 – Specializované: Jídlo a nápoje.

Cena popularity je cena všech internetových uživatelů, kteří vybírají nejpopulárnější internetový obchod roku 2009. Na rozdíl od ceny kvality může v ceně popularity hlasovat a vybírat nejlepší ShopRoku každý internetový uživatel. Stačí jen na stránce hlasování vybrat tři nejlepší obchody. Více informací a možnost hlasovat na www.shoproku.cz.

O webu Heureka.cz:
Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společnosti Miton. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 600 000 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává přibližně 1 000 000 výrobků z více než 4 500 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující přes 200 000 recenzí produktů a e-shopů, zkušeností a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz se v roce 2008 umístila na druhém místě soutěže Křišťálová Lupa v prestižní kategorii Projekt roku hodnocené odbornou porotou.