Hlavní navigace

SPIR má novou ředitelku

[Tisková zpráva] Od začátku dubna se ujímá vedení Sdružení pro internetovou reklamu Kateřina Hrubešová, která se vrací se po přestávce věnované mateřským povinnostem. Úkolem nové výkonné ředitelky je zviditelnit SPIR jako profesní sdružení a celkově posílit povědomí o internetové reklamě. Kromě jiných úkolů na ni čeká i zbrusu nový projekt monitoringu internetové reklamy a v neposlední řadě i finanční řízení celé organizace. Podle slov předsedy výkonné rady SPIR Daniela Nohela porazila Hrubešová ve výběrovém řízení ostatní kandidáty svou znalostí oboru, zkušenostmi a hlubokými znalostmi marketingu. Hrubešová se pohybuje v oboru již dvanáct let a jejím posledním působištěm byla internetová společnost M.I.A. Vyučuje marketing a komunikaci v rámci programu MBA na Masarykově institutu ČVUT.

SPIR je profesní sdružení sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujcích obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.