Hlavní navigace

Společnost EMPIRE posiluje management

[Tisková zpráva] Praha 14. května 2007 – Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, posílila svůj tým o Marketing Managera Pavla Konečného.

Pavel Konečný, MBA (*1972) bude na nově vytvořené pozici marketingového manažera odpovídat za marketingovou strategii společnosti EMPIRE, která zahrnuje například přípravu marketingových kampaní na podporu značky a nových produktů, analýzy trhu ICT, vyhledávání nových obchodních příležitostí a public relations.

Pavel Konečný nasbíral zkušenosti během svého 11letého působení v oblasti telekomunikací, pracoval ve firmách Eurotel, Český Telecom a poté Telefónica O2 Czech Republic. Během tohoto období působil na pozici marketingového specialisty, projektového manažera a naposledy jako marketingový manažer, odpovědný za marketingovou strategii a komunikaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic směrem k firemním zákazníkům a státní správě.

Titul MBA získal Pavel Konečný studiem na Brno International Business School, dále absolvoval například roční studium na Českém institutu pro marketing a řadu dalších manažerských kurzů. Pavel Konečný je svobodný, mezi jeho koníčky patří lední hokej a potápění, mluví anglicky a rusky.

„Po jedenácti letech strávených ve strukturách dominantního českého telekomunikačního operátora vítám příležitost práce ve společnosti, která firmám jako Telefónica O2 dodává potřebné informační technologie,“ řekl Pavel Konečný, nový Marketing Manager společnosti EMPIRE. „Mým cílem je především vyzdvihnout bohaté zkušenosti a jedinečné kompetence specialistů EMPIRE v oblasti vývoje softwaru pro banky, finanční instituce a telekomunikační operátory.“

„Jmenování Pavla Konečného do nové pozice marketingového manažera naznačuje další směřování vývoje společnosti EMPIRE,“ dodal Michal Kavale, CEO společnosti EMPIRE. „Vedle tradičního zaměření EMPIRE na sektor bankovnictví a financí máme v plánu daleko více působit na trhu řešení pro telekomunikační společnosti a především výrazně podpořit naše cíle marketingovými aktivitami.“

DigiZone.cz: Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Změny v daních z příjmů pro podnikatele

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Podnikatel.cz: Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst