Hlavní navigace

Společnost LLP Group představuje Pivotal 6.0 – ještě dokonalejší CRM řešení

[Tisková zpráva] Praha, 20. srpna 2008 – Společnost LLP Group, uvádí nyní na trh novou verzi CRM řešení Pivotal, a to Pivotal 6.0. Nové CRM řešení je maximálně přizpůsobeno požadavkům zákazníků a to zejména v oblasti navigace a osobního přístupu.

Sdílet

Pivotal 6.0 nahrazuje CRM řešení Pivotal 5.9. Od předchozí verze se odlišuje hned v několika oblastech. Pivotal 6.0 nabízí přátelské uživatelské rozhraní a navigaci softwaru, oblíbenou „tvář“ Microsoftu a plně integrovaný MS Outlook nebo Lotus Notes pro PIM & email, dále nové možnosti pokročilého vyhledávání dat a vlastní designování reportů.

CRM řešení Pivotal 6.0 je plně postaven na platformě .net a využívá poslední technologie od Microsoft; tj. verzi 3.5. Již verze 5.9. kladla velký důraz na využití hlavního portálu jako komunikačního rozhraní s uživatelem. Verze 6.0 umožňuje vytvořit těchto portálů podstatně více a především je na ně možné umístit jakýkoliv Sharepoint objekt.

Předchozí windows a browser klient byli nahrazeni technologií tzv. Smart klienta, který kombinuje výhody obou uvedených verzí:

  • intuitivní ovládání podobné Internet Explorer
  • absolutní volnost při úpravě uživatelského interface – 5ti stupňové třídění záznamu
  • přidávání příloh systémem drag a drop
  • uživatelsky přívětivý interface pro tvorbu dotazu s grafickou ilustrací vztahu mezi jednotlivými objekty systému
  • všechny úpravy jsou automaticky distribuovány přes tzv. Smart Client Framework, čili již není nutné klienty na koncových stanicích spravovat
  • tvorba formulářů probíhá přes Visual Studio a tím se zásadně rozšiřují možnosti při jejich tvorbě (vzorce, formátování, layout atd.)

Nezanedbatelnou novinkou je také workflow, snadno kontextově nastavitelné dle jednotlivých objektů, které vždy uživateli nabídne logické akce proveditelné z daného místa systému. V současnosti vysoce ceněné intuitivní uživatelské rozhraní je u nové verze Pivotalu na takové úrovni, že lze hovořit o výrazném snížení doby pro zaškolení uživatele.

„Zákazník jistě ocení možnosti nové verze softwaru Pivotal 6.0., jako jsou např. atraktivnější grafika, jednodušší čili intuitivnější ovládání a naprostá propojenost s již používanými utilitami jako je MS Outlook a SharePoint,“ říká Ing. Jiří Štiller, Managing Director LLP Prague.

CRM Pivotal 6.0 pochopitelně opět nabízí přehledný reporting a třídění informací. „Možnosti vyhledávání jsou téměř neomezené. Detailní reporting dle potřeb uživatele jsou běžným standardem,“ dodává Jiří Štiller.

Další novinkou je podstatně jednodušší ovládání systému. Největší uživatelské výhody nového ovládání systému přinášejí:

  • jednotlivé business objekty je nyní možné sdružovat do logických celků (Obchod, Marketing, Servis)
  • na jakémkoliv místě systému (na jednotlivých formulářích nebo výsledcích hledání) je možné nadefinovat nečastější akce, které jsou z tohoto místa prováděny a tím usnadnit tvorbu workflow a standardních pracovních postupů v systému
  • integrace s MS Outlook a Lotus Notes byla ještě prohloubena a veškeré plánování schůzek, telefonátů a úkolů ji probíhá přímo v těchto aplikacích a tyto údaje jsou linkovány k libovolným objektům v CRM

Nový Pivotal 6.0. je efektivní nástroj pro společnosti s komplexním obchodním procesem, které potřebují flexibilní soubor nástrojů, jenž se plně přizpůsobí jejich potřebám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).