Hlavní navigace

Společnost Logos zmodernizovala vizuální styl

[Tisková zpráva] Moderní grafický motiv a univerzálnost použití navrhovaných řešení stály za vítězstvím reklamní agentury Ogilvy CID ve výběrovém řízení konzultační a technologické společnosti Logos na zpracování nového vizuálního stylu firmy. Logos v rámci rebrandingu přepracoval i své internetové prezentace a referenční dokumenty.

Praha, 17. ledna 2007 – Opakovaný rychlý růst firmy si vyžádal v případě konzultační a technologické společnosti Logos i kompletní změnu vizuálního stylu. Výběrové řízení na tvůrce grafického manuálu bylo dvoukolové a jeho vítězem se ze sedmi zúčastněných agentur stala pražská Ogilvy CID.

„Logos je velmi dynamická firma. Každoročně navyšujeme obrat o desítky procent a stoupá i počet našich zaměstnanců. Pokud chceme firmu i nadále stejným tempem rozvíjet, profesionální vizuální styl je nutností. Jinak vypadá prezentace malé, střední a úplně jinak velké firmy,“ vysvětlil Pavel Šťovíček, generální ředitel konzultační a technologické společnosti Logos.

O novém vizuálním stylu informoval Logos premiérově své zákazníky a partnery prostřednictvím tradičních předvánočních setkání. Management firmy změnu s koncem kalendářního roku synchronizoval od samého počátku. Formát pozvánky na akci, průběh večírku a následné fotostory sloužily výborně jako renbrandingová mini kampaň.

„Logos udělal správný krok do budoucnosti. Změna loga není nic překvapujícího. Společnost Coca-Cola si ho modernizuje každý osmý rok. Změna svědčí o dynamice společnosti, která si uvědomila, že Česko vstoupilo na jednotný trh EU. To by nejen firmě Logos, ale i dalším českým firmám, mělo pomoci k růstu. Nové logo je uděláno profesionálně,“ potvrdil bývalý ředitel Asociace reklamních agentur a president Rady pro reklamu Jiří Mikeš.

Samostatná změna vizuálního stylu v podobě grafického manuálu, připravených šablon dokumentů nebo změněného navigačního systému v sídle firmy byla jen začátkem kompletního přerodu firmy. Společně se změnou vizuálního stylu došlo v kriticky krátkém čase ke kompletnímu přepracování internetové prezentace co do designu, obsahu ale i technologie. Inovovaly se i referenční dokumenty, které reprezentují šíři záběru technologické a konzultační firmy Logos.

„Na návrzích společnosti Ogilvy CID se nám líbil přesvědčivý grafický motiv a velká univerzálnost při budoucí implementaci. Při práci nad vlastním grafickým manuálem tyto dvě vlastnosti ještě vynikly. Velmi citlivá byla také otázka změny podoby firemního loga, kdy v zadání nebylo slovo změna, ale modernizace,“ popsal důvody volby agentury Milan Dědek, marketingový ředitel společnosti Logos.

Zaměstnanci byli s postupem změny průběžně seznamováni. Před uvedením nového brandu byly všem vysvětleny důvody změny a principy fungování nového stylu. Slavnostní premiéru si nový vizuální styl mezi zaměstnanci odbyl na každoročním celofiremním setkání zaměstnanců. Den na to už byl změněný celý interiér firmy. V současné době jsou veškeré informace o novém stylu na firemním intranetu.

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Dárkové poukazy. Vaše byznys výhra

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy