Hlavní navigace

Společnost MicroMedia začíná se svým obsahem pro mobilní telefony bodovat ve světě

[Tisková zpráva] Praha, 25. května 2006 – Společnost MicroMedia, přední vývojář vlastního obsahu pro mobilní telefony a provozovatel jednoho z prvních českých mobilních portálů www.WapStranky.cz vstupuje do nové etapy. Společnost, fungující donedávna pod hlavičkou www.WapStanky.cz, založila dvě nové společnosti - MicroMedia s.r.o. se sídlem v Praze a MicroMedia SK s.r.o. se sídlem v Bratislavě. Zároveň začíná s obsahem, jakou jsou hry, hlášky, melodie či tapety do mobilních telefonů, které vyrábí ve svých studiích, výrazně bodovat také na zahraničních trzích.

V minulých týdnech získala zakázky na dodej tohoto obsahu od významných společností jako jsou Weblink SA (Řecko), Callnext (Indie) či Mobile Embedded Technology (Čína). V tuto chvíli tak dodává společnost MicroMedia obsah již do 20 zemí na několika kontinentech.

„Portál mobilní zábavy www.WapStranky.cz je takovým našim základním kamenem, na který navazují další služby a aktivity,“ říká zakladatel a CEO společnosti Jakub Mach. „Jsem velice rád, že po několika letech vývoje, kdy jsme dodávali obsah například pro české divize předních světových společností jako je například Vodafone, se naše snaha a tvrdá práce zúročuje také úspěchem na zahraničních trzích. V poslední době, kdy jsme získali zakázky například od společnosti Ringier Publishing Europe, agentur Wunderman či Ogilvy One, se nám v posledních týdnech a měsících podařilo navázat úspěchem získáním dalších odběratelů nejen v EU, ale také v Asii,“ dodává Jakub Mach.

Činnosti společnosti MicroMedia na poli vývoje

  • tvorba vlastního obsahu (hry, hlášky, melodie, tapety)
  • distribuce vlastního obsahu
  • distribuce obsahu třetích stran
  • služby pro tisková média
  • přinášení značek do prostředí mobilní zábavy
  • tvorba WAP/XHML mobilních aplikací
  • realizace reklamních kampaní v prostředí mobilní zábavy
  • platforma pro online prodej mobilní zábavy

Cílem změny strategie je stát se významným světovým hráčem v oblasti mobilní zábavy a určovat nové trendy. Své služby již nyní společnost poskytuje v cca. 20 zemích různých kontintentů a cílem je dalších rozšiřování své působnosti.