Hlavní navigace

Společnost T-Systems představila nové složení managementu celé skupiny

[Tisková zpráva] Hagen Rickmann se stal šéfem odpovědným za služby a řešení. Ulrich Meister se stal šéfem divize Systémová integrace v T-Systems.

            Generální ředitel společnosti T-Systems, Reinhard Clemens, dokončil obměnu týmu vrcholových manažerů  a nastavil další směřování k rozvoji firmy významného evropského poskytovatele ICT služeb. Dozorčí rada společnosti potvrdila jmenování Hagena Rickmanna, který dříve zastával funkci šéfa inovací, na jeho novou pozici manažera odpovědného za služby a řešení. Součástí TOP managementu se také stal Ulrich Meister, který má na starost systémovou integraci. Dozorčí rada také potvrdila Dietmara Wendta jako šéfa obchodu. Georg Pepping a Klaus Werner nadále pokračují ve svých pozicích manažera HR, resp. finančního ředitele.

            Nová jmenování jsou potvrzením směřování, kterým se společnost s aktuální strategií vydává. Do budoucna bude společnost strukturována na obchodní, servisní a výrobní jednotky a systémovou integraci. To přispěje k jasnému stanovení odpovědností a tato struktura zajistí další růst. Zároveň umožní poskytování konzistentních a kvalitních služeb za nejlepší cenu pro zákazníky na celém světě.

            Nová struktura orientovaná  na služby a podporu zákazníků vznikla ihned po jmenování  Hagena Rickmanna (41). Rickmann přišel do společnosti T-Systems v roce 2009 jako manažer odpovědný za portfolio a inovace. Hagen Rickmann dříve pracoval ve společnosti EDS. V roce 2008 se podílel na integraci EDS do společnosti Hewlett Packard GmbH.

            Ulrich Meistner (51) již  působil jako šéf Systémové integrace jako úspěšný  nástupce Ferriho Abolhassana a v této činnosti i nadále pokračuje. Na manažerskou pozici v 
            T-Systems se dostal v roce 2005.
            

            „Společnost T-Systems získala mnoho velkých zakázek, především v uplynulých dvou letech, a díky tomu trvale roste,“ řekl Reinhard Clemens. „Naše nová struktura je postavena tak, aby podporovala růst a efektivitu a nabídla našim zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu řešení a služeb.“

             

            O společnosti T-Systems

          Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

          T-Systems Czech Republic nabízí síťově orientovaná ICT řešení a služby zahrnující systémovou integraci, implementaci a provoz ICT systémů. Zaměřuje se především na podnikovou klientelu, a to jak na nadnárodní koncerny s celosvětovou působností, tak i na významné lokální podniky včetně řešení pro veřejnou správu. V roce 2010 činily výnosy společnosti přes tři miliardy korun.

          Skupina T-Systems patřící do koncernu Deutsche Telekom AG je jedním z vedoucích evropských poskytovatelů služeb a řešení informačních a komunikačních technologií (ICT) pro podnikové zákazníky s podporou inovativních řešení pro propojenou budoucnost obchodu a společnosti. Skupina má 47.600 zaměstnanců ve více než 20 zemích světa a její výnosy v roce 2010 činily 9,1 miliardy euro.

          Služby společnosti T-Systems představují pro zákazníky optimalizaci procesů, zlepšení kvality a snížení nákladů na oblast interních ICT systémů. To ve svém důsledku poskytuje zákazníkům vyšší flexibilitu a možnost koncentrace na jejich hlavní předmět činnosti.

          Informace o společnosti a jejích službách najdete na internetových stránkách www.t-systems.cz nebo na mezinárodních stránkách www.t-systems.com. 
          

            O skupině  Deutsche Telekom



            Skupina Deutsche Telekom je jedním z předních světových poskytovatelů integrovaných ICT služeb pro více než 129 miliónů mobilních zákazníků, 36 miliónů zákazníků fixních služeb a více než 16 miliónů širokopásmových služeb. Skupina poskytuje produkty a služby pro pevné i mobilní sítě, internetové a IPTV zákazníky. Pro firmy zajišťuje skupina širokou škálu ICT řešení. Deutsche Telekom působí ve více než 50 zemích světa a má 247.000 zaměs­tnanců. Tržby generované v roce 2010 dosáhly výše 62,4 miliardy euro – z toho více než polovina mimo Německo.