Hlavní navigace

S&T otevírá pět kompetenčních center technologické podpory

[Tisková zpráva] Hlavní úlohou kompetenčních center je nabídnout zákazníkům konzultační služby v oblasti informačních technologií. Budou také zodpovědná za odzkoušení nových technologií. Zatím se kompetenční centra otevřou na Slovensku, ve Slovinsku a v Rumunsku. Založení kompetenčního centra se plánuje i v České republice.

12. prosince 2006 – V následujících měsících otevře mezinárodní technologická společnost S&T pět kompetenčních center zaměřených na strategické oblasti informačních technologií. Centra budou poskytovat specializovanou odbornou podporu i pro Českou republiku a vůbec všechny země, v nichž S&T působí. „Jedním z našich záměrů do budoucnosti je i otevření S&T kompetenčního centra v České republice,“ řekl Jiří Košťál, generální ředitel společnosti S&T Services, která je tuzemskou pobočkou nadnárodní skupiny S&T AG.

Kompetenční centra společnosti S&T budou otevřena v těchto státech: na Slovensku a po dvou ve Slovinsku a v Rumunsku. Zřízení oborových kompetenčních center je naplánováno také v dalších zemích. To umožní S&T reagovat na stále vyšší stupeň specializace IT trhu a nabídnout zákazníkům služby té nejvyšší kvality.

Hlavní úlohou kompetenčních center S&T (S&T Competence Centres) je poskytnout zákazníkům optimalizované konzultační služby v oblasti informačních technologií. Jejich další úlohou je intenzivně rozvíjet obchod, podporovat prodejní týmy v předprodejních i implementačních fázích projektů a zajistit strukturovaný přenos know-how.

V každém kompetenčním centru budou pracovat místní i zahraniční specialisté, kteří budou na zákaznických projektech spolupracovat s mezinárodními týmy. „Stupeň specializace na IT trhu neustále roste. Kompetenční centra nám umožní dodávat služby nejvyšší kvality zákazníkům ve všech zemích. Personál kompetenčních center bude lokální týmy nejenom podporovat, ale také je školit,“ vysvětlil Jiří Košťál, generální ředitel S&T Services.

Hodnocení nových technologií
Kompetenční centra jsou také zodpovědná za odzkoušení a ohodnocení nových technologií. Vzhledem k velmi rychlému vývoji nových produktů mnoho společností zjišťuje, že se jim nedostává zdrojů k jejich detailnímu studiu. Společnost S&T produkty testuje, aby se ujistila, zda vyhovují speciálním požadavkům zákazníků, a poskytuje klientům při výběru technologií individuální konzultace. Kompetenční centra rovněž slouží jako testovací platforma pro komplexní projekty typu virtualizace serverů nebo správy životního cyklu informací (Information Lifecycle Management).

„Možnost využívat testovacích systémů mimo vlastní provozní systémy představuje pro zákazníky vysokou přidanou hodnotu,“ dodal Jiří Košťál, generální ředitel S&T Services.

Plánována jsou oborová kompetenční centra
Jakmile bude zmiňovaných pět kompetenčních center zprovozněno, chce S&T otevřít další. Ta se zaměří na speciální tematické oblasti v odvětvích, na která se S&T soustřeďuje: telekomunikace, výroba a finanční služby. Skupina S&T již disponuje nezbytnými znalostmi průmyslových procesů a plánovaná kompetenční centra umožní jejich efektivní strukturaci a zpřístupní je zákazníkům ve všech zemích.