Hlavní navigace

Po úspěšném projektu Honzovahypotéka.cz startuje Honzovapojistka.cz z konceptu Chytrý Honza

[Tisková zpráva] Společnost MITON CZ, Jakub Havrlant, zakladatel serveru Bezrealitky.cz a obchodní ředitel serveru Honzovahypotéka.cz Jiří Paták vstupují na trh online nezávislého srovnávání finančních produktů s druhým projektem, který spadá do konceptu Chytrý Honza - Honzovapojistka.cz. Prvním společným projektem byla v září minulého roku spuštěná Honzovahypotéka.cz, kde uživatelé poptali do této chvíle hypotéky za téměř 7,2 mld. Kč při měsíčním průměru 1000 žádostí měsíčně.

„Chytrý Honza je projektem pro všechny Čechy, kteří chtějí být jako český Honza – chytře zjistit potřebné informace při vynaložení minimální námahy,“ říká Jiří Paták, obchodní ředitel portálu Honzovapojistka.cz, a dodává: „Díky portálům ze skupiny Chytrý Honza se lze rychle a na jednom místě zorientovat v nabídce bank a pojišťoven bez jejich obíhání.“

Na Honzovapojistka.cz si uživatelé mohou porovnat cestovní pojištění různých poskytovatelů působících na českém trhu. Provozovatelé si slibují, že server přinese mnohem větší transparentnost a možnost přehledného a nezávislého srovnání pro uživatele. V budoucnu by se měla nabídka serveru rozšířit o porovnávání povinného ručení, havarijního pojištění, pojištění majetku a dalších pojišťovacích produktů.

Zájemce o pojištění zadá na portálu Honzovapojistka.cz své požadavky a okamžitě zjistí a porovná nabídku všech zapojených bankovních subjektů. „Srovnání bude pro uživatele atraktivní také tím, že bude zohledňovat všechny právě probíhající marketingové akce spolupracujících pojišťoven, které mají vliv na koncovou cenu,“ říká Ondřej Raška ze společnosti MITON CZ. Uživatelé se budou moci o své zkušenosti dělit v hodnocení jednotlivých produktů. „Součástí portálu budou také odborné poradny, kam budou přispívat samotné pojišťovny,“ dodává Ondřej Raška.

Během šesti měsíců by mělo být zapojeno přibližně dvanáct pojišťoven.