Hlavní navigace

Webové stránky České spořitelny jsou díky novému vzhledu a struktuře přehlednější

[Tisková zpráva] Webové stránky České spořitelny navštíví průměrně asi 68 000 návštěvníků denně. V nejaktivnějších dnech je počet návštěvníků vyšší než 100 000. Nová zjednodušená struktura webových stránek a přehledné horizontální menu.

Sdílet

Klienti České spořitelny a veřejnost mohou od 15. července 2010 „surfovat“ na webových stránkách banky s novým designem i strukturou, Banka totiž úspěšně dokončila přeměnu webu . Cílem změny je především zlepšení orientace pro 68 000 návštěvníků, kteří portál za den průměrně navštíví. Nejnavštěvovanější jsou pondělky, při špičkách zavítá na webové stránky České spořitelny více než 100 000 návštěvníků. Díky změně designu, navigace a struktury tak jsou webové stránky pro uživatele přehlednější. V nejbližších dnech bude banka na Facebooku představovat novinky týkající se webových stránek a komunikačního konceptu.

„Naše webové stránky patří k nejnavštěvo­vanějším v České republice, za měsíc je navštíví zhruba dva a půl milionu lidí. Takový zájem nás bezesporu těší, ale je pro nás také motivací mít co nejpřehlednější a uživatelsky atraktivní stránky,“ uvedl David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny. „Spolu s novým komunikačním konceptem budeme rozšiřovat i aktivity na sociálních sítích, které se v naší společnosti staly naprosto přirozeným komunikačním nástrojem. Od fanoušků se na nich dozvídáme důležité podněty a zpětnou vazbu, za které jsme nesmírně vděční,“ dodal David Lorenc.

Na nových webových stránkách najdou uživatelé oddělené informace pro jednotlivé klientské segmenty, obecné informace o bance jsou pak v samostatné sekci. Hlavním záchytným bodem pro uživatele se stalo přehledné horizontální menu, které na původním webu chybělo. Další výraznou změnou je redukce počtu odkazů. I nadále bude banka s klienty komunikovat na Facebooku.

Česká spořitelna také podstatně změnila způsob prezentace svých produktů a služeb. Informace rozdělila do několika stručných stránek. U produktu si navíc uživatel může najít pobočku, která produkt nabízí, nebo o něj přímo požádat pomocí on-line formuláře. Například v současné době stále více žádané cestovní pojištění si mohou klienti bez návštěvy pobočky snadno založit přes internet během několika minut.

Změna podoby webu České spořitelny vycházela zejména z chování uživatelů. Česká spořitelna provedla řadu kvalitativních i kvantitativních výzkumů, např. testy různých variant stránek s využitím oční kamery. Výsledky výzkumů jasně definovaly optimální rozložení důležitých prvků na stránkách a banka tedy mohla nastavit ideální podobu stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější.

Stávající web České spořitelny vznikl již před pěti lety. I přes kladné hodnocení uživatelů i odborníků v prestižních webových anketách a soutěžích, reagovala Česká spořitelna na rychlý vývoj v oblasti internetu a zcela změnila podobu svých webových stránek, které návštěvníci najdou na známé adrese www.csas.cz

Česká spořitelna v číslech:
Přes 1,2 milionu klientů využívá přímé bankovnictví České spořitelny; 1. banka v ČR v objemu aktiv (891,5 mld. Kč, při výši zisku 3,13 mld. Kč) v ČR; 3 hlavní kanály přímého bankovnictví – SERVIS 24 (Telefon, Internet a GSM); 4 hlavní skupiny klientů – drobní klienti, malé a střední firmy, města a obce; a velké korporace; přes 5 milionu klientů – největší počet klientů v ČR; klienti mají 6 možností, jak obsluhovat svůj účet: osobně v pobočce, prostřednictvím sběrného boxu, přes telefon, internet, bankomat, mobilní telefon; kterémukoli z klientů je k dispozici 18 poboček v ČR otevřených 7 dní v týdnu (celkem má ČS 660 poboček), protože klienti ČS nejsou vázáni k jediné pobočce; 11 dceřiných společností pokrývajících komplexně finanční potřeby klientů; 15 komerčních center pro klientelu malých a středních firem; 52 bankomatů v ČR pro nevidomé; více než 180 let tradice; 1 224 bankomatů; 10 722 profesionálních zaměstnanců. Údaje k 31. březnu 2010. Finanční ukazatele jsou konsolidované, vypočtené podle mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví.

Česká spořitelna – Zodpovědný partner společnosti
Česká spořitelna udržuje a rozvíjí mecenášskou tradici, která stála u samého zrodu spořitelnictví před 180 lety. Podporuje charitativní neziskové společnosti a organizace, občanská sdružení, obecně prospěšné organizace, nadace a nadační fondy. V roce 2002 se stala zřizovatelem Nadace České spořitelny, jejímž účelem je podpora projektů v oblasti kultury, vzdělávání, vědy, veřejných a sociálních záležitostí, zdravotní péče, charity, komunálních aktivit, sportu a ekologie. Z prostředků nadace jsou finančními dary podporovány neziskové charitativní společnosti a sdružení, jako např. Charita Česká republika, Život 90, Sananim, Nadační fond Livie a Václava Klausových, Nadace VIA nebo Nadace Partnerství. Od roku 2005 zapojuje Česká spořitelna do charitativních aktivit svoje klienty v rámci věrnostního Bonus Programu, jehož prostřednictvím mohou klienti své body za platby kartou věnovat na vybrané charitativní projekty. Od roku 2007 umožňuje Česká spořitelna všem svým zaměstnancům věnovat dva pracovní dny v roce na charitativní a obecně prospěšné účely. Svou společenskou zodpovědnost na finančním trhu prezentuje Česká spořitelna iniciativou politiky zodpovědného úvěrování. V lednu 2008 stála u zrodu Poradny při finanční tísni, nezávislé organizace, prvním svého druhu v ČR.

Erste Group
Erste Group je s více než 50.000 zaměstnanci jedním z předních poskytovatelů finančních služeb v zemích střední a východní Evropy, poskytuje finanční služby 17,5 milionům klientů v 3 200 pobočkách v 8 zemích (v Rakousku, České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku, Ukrajině). K 31. březnu 2010 dosáhla bilanční suma skupiny Erste Group 208,0 mld. EUR, čistý zisk po menšinových podílech činil 255,2 mil. EUR a poměr nákladů k výnosům 49,2 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).