Hlavní navigace

Světové značky využívají Adobe Flash k mobilní prezentaci

[Tisková zpráva] Adobe na kongresu Mobile World uvádí Flash Home a Flash Cast 2

BARCELONA, Španělsko – 12. února 2008 – Společnost Adobe Systems Inc. oznámila, že významní poskytovatelé obsahu, včetně televize MTV, burzy cenných papírů Nasdaq, eBay, Reuters, Dolce & Gabbana a dalších, používají mobilní produkty a řešení kompatibilní s přehrávačem Adobe Flash Player pro rozšíření svých značek na trhu kapesních zařízení. Přední společnosti zavádějí novou mobilní aplikaci Adobe Flash Home a technologii Adobe Flash Cast 2, která představuje novou generaci řešení pro offline portály.

V nové aplikaci Adobe Flash Home lze kombinovat přizpůsobitelné tapety podporující data a domovské obrazovky s datovými službami, což umožňuje uživatelům personalizovat uživatelské prostředí. Když se spořící obrazovky doplní o značkový obsah, uživatelé mají okamžitý přístup k informativnímu a vizuálně bohatému obsahu. Technologie Flash Cast 2, představující významný upgrade řešení Adobe pro offline portály, umožňuje distribuci bohatých a snadno použitelných datových služeb přes mobilní aplikace, jako jsou zprávy a sportovní nebo zábavné kanály. Technologie Flash Cast, kterou si již licencovali operátoři jako jsou NTT DoCoMo, Verizon Wireless a Chunghwa Telecom, nabízí operátorům možnost přizpůsobit mobilní prostředí na míru podle profilů odběratelů a možností zařízení.

„Nyní je ten správný čas pro vylepšení uživatelského prostředí na mobilních telefonech. Technologie Adobe stojí v čele transformace, jakým uživatelé pracují s mobilními zařízeními, stejně jako Flash způsobil revoluci na webu,“ řekl Gary Kovacs, viceprezident pro management a marketing produktů pro mobily a zařízení v Adobe.

Více než 450 miliónů mobilních zařízení podporujících Flash, které byly dosud prodány, a dobré partnerské vztahy s operátory a výrobci mobilních telefonů z celého světa umožňují, aby mobilní řešení Adobe poskytovala poutavé zážitky na široké řadě mobilních telefonů, přenosných přístrojů, sítí a operačních systémů.

„MTV je značka založená na videu, a proto jsme nadšeni, že mobilní technologie kompatibilní s přehrávačem Adobe Flash Player nám umožní přinést spotřebitelům kompletní program MTV včetně hudebních klipů, originálních pořadů a hudebních zpráv, které mají rádi,“ řekla Simona Muti, vedoucí vývoje pro mobilní trh u MTV Italia. „Náš mobilní kanál bude typickým příkladem bohatého prostředí, kde se spojí přitažlivost našich programů s možnostmi mobilních řešení od Adobe.“

Kromě aplikace Flash Home a technologie Flash Cast nabízí Adobe také technologii Adobe Flash Lite, oceňované runtime prostředí Adobe Flash Player navržené pro mobilní zařízení a spotřební elektroniku. Technologie Flash Lite 3 s podporou pro video kompatibilní s přehrávačem Flash Player je nyní dostupná na širokém výběru přístrojů, např. na Nokia N95, Sony Mylo 2 a řady 905i od NTT DoCoMo. Počet zařízení dodaných v celém světě s technologií Flash Lite roste meziročně o více než 150 procent. Mobilní uživatelé mohou také využívat kompletní uživatelská rozhraní vytvořená s použitím technologie Flash v mobilních telefonech, jako jsou LG KE850 Prada, LG KG800 Chocolate nebo Samsung D900.

Další informace a ukázky jsou k dispozici ve stánku Adobe v hale 1 na kongresu Mobile World nebo na adrese www.adobe.com/mo­bile/news_revi­ews/events/mwc.