Hlavní navigace

Společnost Symantec rozšiřuje příležitosti pro partnery zaměřené na malé a střední podniky

[Tisková zpráva] Specializace na malé a střední podniky poskytuje takto zaměřeným partnerům v oblasti EMEA větší možnosti prodeje a výhod

Praha – 21. července 2010 – Společnost Symantec Corp. (NASDAQ: SYMC) oznámila rozšíření své specializace na malé a střední podniky (Small Business Specialization) na podporu Symantec partnerů v oblasti Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA), kteří dodávají produkty a řešení malým a středním podnikům (SMB). Společnost Symantec snížila vstupní požadavky, takže specializace je dostupná širšímu okruhu prodejců. Přidala také nové možnosti podpory, nástroje a finanční pobídky, jejichž cílem je pomoci partnerům společnosti Symantec odlišit se od konkurence a podpořit zvýšení tržeb za prodej a implementaci řešení společnosti Symantec. Nejnovější specializace Symantec napomáhá společnosti zaměřit se na pomoc partnerům oslovit efektivněji rostoucí trh malých a středních podniků.

„Nejdůležitějším přínosem rozšířené specializace je nový nástroj Small Business Margin Builder společnosti Symantec. Tento online nástroj pro registraci obchodních případů poskytuje SMB partnerům vyšší marže u vybraných obchodních příležitostí,“ říká Radim Kraut, Distribution Account Manager pro ČR a SR společnosti Symantec. „Oprávnění partneři budou moci kromě toho využívat rozšířenou technickou podporu včetně několika bezplatných prioritních zásahů technické podpory s dostupností 24×7. Partneři společnosti Symantec specializovaní na malé a střední podniky získají také 50 bezplatných licencí na interní použití řady vybraných produktů Symantec pro SMB, takže budou moci zákazníky lépe informovat o jejich specifických výhodách.“

Společnost Symantec vyvinula také snadno použitelný nástroj Campaign Creator, který prodejcům pomáhá vytvořit přizpůsobitelné e-mailové kampaně, kterými mohou efektivněji oslovit potenciální zákazníky. Partneři mohou rovněž využít služeb pracovníků marketingové podpory společnosti Symantec, kteří poskytují proaktivní marketingovou podporu pro všechna řešení společnosti Symantec určená malým a středním podnikům.

Nedávný nezávislý průzkum provedený společností Applied Research jménem společnosti Symantec zdůrazňuje, že narůstají prodejní příležitosti pro partnery s tím, jak se ochrana informací dostává do středu zájmu malých a středních podniků. Tento průzkum ochrany informací Symantec SMB Information Protection Survey (červen 2010), který se dotazoval v oblasti EMEA v podnicích zaměstnávajících 10 až 499 lidí, zjistil, že střední výdaj na ochranu informací činí 14 600 GBP (17 593 EUR) ročně a že 67 % podniků považuje ztrátu dat za významné riziko pro svoji organizaci a 60 % udává, že stejně významným rizikem jsou také počítačové útoky.

„Pro obchodní partnery Symantec se připravují další rozšíření a inovace partnerských programů a specializací, které budou představeny na konferenci VISION 2010 5. – 7. října v Barceloně. Tato výše popsaná Small Business specializace je první z nich, v průběhu října a listopadu budou mít partneři možnost seznámit se s dalšími programy na našich partnerských seminářích i prostřednictvím webových stránek PartnerNet“, uvádí Lukáš Zima, Business Development Manager, Symantec ČR a SR. „Status specializovaného partnera pro SMB získalo v této chvíli 19 společností. V červnu byly v rámci partnerských dnů v Praze a Bratislavě předány certifikáty nejvýznamnějším partnerům společnosti Symantec.“

O společnosti Symantec
Společnost Symantec zaujímá světové prvenství v poskytování softwaru, zařízení a služeb, díky nimž mohou podniky i jednotliví zákazníci důvěřovat připojení ke světové síti. Společnost svým zákazníkům poskytuje software a služby zaměřené na předcházení bezpečnostních rizik a rizik týkajících se dostupnosti, dodržování norem a výkonu, a pomáhá jim tak chránit jejich infrastrukturu a informační zdroje a procesy. Společnost Symantec má ředitelství ve městě Mountain View v Kalifornii a pobočky ve více než 40 zemích. Další informace jsou k dispozici na adrese www.symantec.com.

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu