Hlavní navigace

T-Mobile odmítá nařčení z nelegálního postupu

[Tisková zpráva] Reportáž TV Prima odvysílaná 29. května 2008 během pořadu Zprávy TV Prima obsahovala lživé údaje, které KB i T-Mobile považují za útok na dobrá jména obou společností. T-Mobile nikdy neprodal databázi svých klientů Komerční bance a obě společnosti postupovaly eticky a v naprostém souladu s platnou legislativou v oblasti ochrany osobních údajů.

T-Mobile začal nabízet v rámci svého věrnostního programu T-Mobile Bonus kreditní kartu jako společný produkt s KB. T-Mobile poskytl partnerovi tohoto projektu pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro uskutečnění nabídky, ale z nichž konkrétní osoba není určená nebo určitelná. Nešlo tedy o osobní údaje. Kompletní údaje – jméno, adresa, rodné číslo, telefon – poskytuje zákazník bance sám až v okamžiku, kdy se rozhodne k aktivaci karty tím, že vyplní a odevzdá aktivační kupon ke kartě.

Oslovení zákazníci jsou pouze ti, kteří neodmítli použití svých údajů pro marketingové účely. Kreditní karta je společným produktem T-Mobile a KB je součástí věrnostního programu T-Mobile Bonus, a zákazník s jejím využitím sbírá body do zmíněného programu. Jedná se tedy o produkt T-Mobile; oslovování zákazníků je tedy plně v souladu se zákonem i obchodními podmínkami T-Mobile.Obě společnosti trvají na tom, že jejich spolupráce byla připravována v souladu s platnou legislativou. KB i TMCZ jsou připraveny poskytnout veškerou potřebnou součinnost Úřadu na ochranu osobních údajů.

T-Mobile si uvědomuje, jak důležitá je důvěra zákazníků a jak klíčovým faktorem je v této oblasti ochrana zákaznických dat. Chceme všechny zákazníky ujistit, že vždy postupujeme eticky a v souladu s platnými zákony. Informace, které uvedla ve svém včerejším vysílání TV Prima jsou lživé a poškozují dobré jméno obou společností. T-Mobile se bude domáhat ochrany svého dobrého jména všemi dostupnými právními prostředky, bude požadovat náhradu vzniklé škody a nevylučuje ani podání trestního oznámení.

Další informace na: www.t-mobile.cz