Hlavní navigace

Telekom Austria Czech Republic posiluje péči o firemní zákazníky

[Tisková zpráva] 26. listopadu 2008 – Společnost Telekom Austria Czech Republic, známá pod značkou VOLNÝ, oznamuje, že bude posilovat své postavení v segmentu firemních zákazníků. To bude především znamenat zkvalitnění služeb péče o zákazníky. Společnost zároveň připravila pro své obchodní partnery nový firemní magazín s názvem BIT.

Telekom Austria Czech Republic poskytuje telekomunikační služby nejen pro domácnosti, ale i pro podnikovou klientelu, ve které vidí do budoucna velký potenciál. Za tímto účelem posílí služby zákaznického servisu, což bude v praxi znamenat efektivnější komunikaci mezi společností a jejími zákazníky. V současnosti společnost Telekom Austria Czech Republic nabízí služby firmám, jakými jsou například Student Agency, Tesco, Spar, Deloitte, Procter & Gamble, Johnson & Johnson nebo BASF.

„Naší velkou výhodou je flexibilita, neboť jsme schopni nabízet firmám takové služby, které lze upravit přímo na míru jejich konkrétním požadavkům,“ říká Dušan Jelínek, obchodní ředitel Telekom Austria Czech Republic. „Naší snahou je poskytovat firemním zákazníkům kvalitní a komplexní řešení, která zefektivní jejich podnikání a která jim umožní rozvíjet se,“ dodává.

Od letošního podzimu bude společnost Telekom Austria Czech Republic také vydávat nový magazín s názvem BIT, který je určen obchodním partnerům z firemního segmentu. Cílem je navázat aktivní komunikaci s obchodními partnery, informovat je o novinkách společnosti a na telekomunikačním trhu. První číslo, které vychází právě v těchto dnech, seznámí čtenáře s mezinárodním zázemím společnosti, přinese rozhovor s generálním ředitelem Franzem Baderem a představí novinky a trendy z oblasti telekomunikací. Magazín bude vycházet pravidelně dvakrát do roka.