Hlavní navigace

Tech Data vychází vstříc svým zákazníkům zřízením nového oddělení

[Tisková zpráva] Praha, 7. 4. 2008 – Společnost Tech Data Distribution od 1. dubna zahájila provoz Customer care centra, které je připraveno pomáhat zákazníkům v ČR i na Slovensku. Za chod tohoto nového oddělení péče o zákazníky zodpovídá Veronika Holušová.

Kontakt s novým oddělením je uskutečňován prostřednictvím reklamačního webu (prostřednictvím webových stránek společnosti Tech Data Distribution na adrese www.techdata.cz ) přímého e-mailového spojení (reklamace@techda­ta.cz) a telefonu +420 225 299 488, na kterém jsou operátoři připraveni pomáhat zákazníkům každý pracovní den od 9 do 17 hodin.

K hlavním úkolům Customer care centra patří schvalování reklamací prostřednictvím reklamačního webu (schvalování reklamací na vadné a chybně dodané zboží, schvalování reklamací na vrácené zboží) a služby zákazníkům, jako například informování o reklamacích (problémy při zadávání reklamace, bližší informace o stavu reklamace a jejím vyřízení), informování o dobropisech za reklamace (informace zda byl dobropis vystaven, pomoc při chybném vystavení dobropisu) nebo informování o zásilce (kde se zásilka momentálně nachází a kdy bude dodána, proč byla zásilka dodána jen částečně).

Informace o společnosti Tech Data Distribution hledejte na: www.techdata.cz; www.techdata.sk.