Hlavní navigace

Technologie HP pomáhají letním motivům Kung Fu Panda od Dreams Animation

30. 6. 2008

[Tisková zpráva] Filmoví nadšenci z celého světa jsou nadšeni z revoluční animace napjatě očekávané filmové novinky Kung Fu Panda, která je mistrovskou ukázkou technologie HP a tvůrčí kreativity DreamWorks Animation. V rámci kampaně Počítač je konečně osobní (The Computer Is Personal Again) přináší HP spolu s DreamWorks Animation, Nickelodeon a McDonald’s také televizní spot propagující výukové aktivity pro celou rodinu v choreografii tančícího medvídka.

Léta jsme s HP pracovali na vývoji a realizaci technologie, která by zvýšila naši kreativitu, řekl výkonný ředitel DreamWorks Animation Jeffrey Katzenberg. S pomocí HP technologie jsou nyní naši animátoři schopni vytvářet takové filmy, které byste si ještě v loňském roce nedovedli ani představit. Právě technologie a filmový marketing jsou příkladem pokračující spolupráce mezi HP a DreamWorks Animation, která nepřetržitě přináší novinky do médií a zábavního průmyslu. Více informací o HP a Kung Fu Panda najdete na http://hp.com/kun­gfupanda. Cílem HP je přinášet na trh inovace, které pomohou uživatelům probudit v sobě tvůrčího génia – ať už se jedná o vysoce specializované profesionály nebo běžné zákazníky, uvedl senior vice president pro globální marketing divize Personal Systems Group, HP, Satjiv S. Chahil. Vyprávěním příběhu Kung Fu Panda můžeme představit tvůrčí kreativitu DreamWorks Animation, stejně jako partnerstvím s předními značkami, jako jsou McDonald’s a Nickelodeon.

Technologie HP v zákulisí

Spolupráce HP s DreamWorks Animation přinesla pokrokové animační vlastnosti známé ze snímku Shrek. V nejnovějším projektu Kung Fu Panda se tak animátoři úspěšně poprali s výzvou jak uvést příběh medvídka Pandy. Diváci uvidí postavičku ve velmi spletitém prostředí, které mohlo vzniknout jen díky výkonu pracovních stanic HP workstations s vícejádrovými procesory. HP technologie umožňuje DreamWorks Animation využít nejvyššího počtu kamer. Se 400 pracovními stanicemi HP, největšími a nejvýkonnějšími, které byly až doposud použity, dokázaly DreamWorks Animation povznést kreativní prvky v Kung Fu Panda na vrcholnou uměleckou úroveň. Ve skutečnosti by film vyžadoval více než 24 miliónů výkonných hodin – čtyřikrát více než Shrek.

Kung Fu Panda mimo kinosály

Komerční aktivity k filmu putují v současné době napříč celými Spojenými státy. Nickelodeon, spolu s HP a DreamWorks Animation, vytvořil tanec „The Panda“. Děti i jejich rodiče si mohou zatančit jako protagonisté filmu. HP vytvořilo spoustu dalších zábavných projektů ke stažení, včetně 3-D postaviček, přizpůsobitelných visaček na batohy a skládaček puzzle. Výukové video, které krok za krokem pomáhá s výukou tance, včetně projektů k vytištění, jsou k dispozici na stránkách HP’s Kung Fu Panda website, Nickelodeon’s web­site a McDonald’s website. Video je možno zhlédnout ve vybraných restauracích McDonald’s a obchodech Best Buy a Circuit City. Tanec „The Panda“ se objeví v červnu na webových stránkách McDonald’s Global Happy Meals website a Kung Fu Panda bude i na McDonald’s tray liners.

Děti si mohou vytvořit a přizpůsobit video Kung Fu Panda na dětských stránkách Nickelodeon, doplnit ho o vlastní hudbu, a následně sdílet s přáteli a rodinou nebo poslat na Kung Fu Panda Great Wall, kde jej ohodnotí ostatní uživatelé. Kromě webu vytvořilo HP i CD aktivit HP/Kung Fu Panda. Více než milión kompaktních disků bude distribuováno do prodejen jako dárek k nákupům a předáno při dalších příležitostech. Ve Spojených státech a Kanadě bude do škol dodáno na 100 tisíc vzdělávacích sad pro učitele, které pomohou dětem lépe pochopit asijskou kulturu a naučit se pandí tanec. Součástí budou i speciální vyzváněcí tóny a spořiče Kung Fu Panda.

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla