Hlavní navigace

TRASK ZDVOJNÁSOBIL SVŮJ MEZIROČNÍ RŮST

[Tisková zpráva] Trask solutions, přední česká konzultační a technologická společnost, oznamuje finanční výsledky za rok 2006. Tržby společnosti dosáhly 150 milionů Kč, což ve srovnání se 102 miliony Kč v předchozím roce představuje meziroční nárůst o 47 %.

„Loňský rok byl nejúspěšnějším v historii naší společnosti a opět jsme dosáhli dvouciferného růstu obratu,“ říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask. „Tyto výsledky potvrzují správnost naší strategie a odráží dlouhodobou spokojenost zákazníků s našimi službami. I díky rostoucí poptávce z jejich strany jsme rozšířili nabídku našich služeb a náš tým se rozrostl až na současných 130 zaměstnanců.“

Nejvýznamnější oblastí působnosti společnosti Trask solutions byl v roce 2006 sektor bankovnictví a pojišťovnictví, který se podílel na celkových tržbách firmy 84 %. Společnost realizovala řadu úspěšných projektů ve finančních institucích, např. v GE Money, České spořitelně, ČSOB nebo v ING ČR, kde úspěšně implementovala řešení pro zefektivnění obchodních procesů. Sektor telekomunikací s 10% podílem na tržbách představoval druhou nejvýznamnější oblast. Mezi stávající zákazníky vloni přibyly společnosti Alliance UniChem CZ, Telefónica O2 Czech Republic a Budapest Bank. O spokojenosti zákazníků svědčí i skutečnost, že více než 82 % tržeb pochází od dlouhodobých zákazníků společnosti Trask.

V loňském roce společnost Trask výrazně posílila svoji regionální působnost. Kromě projektů v České republice realizovala několik úspěšných zakázek v Německu, v Maďarsku a na Slovensku v renomovaných finančních institucích jako jsou ING Germany, Budapest Bank, VÚB nebo GE Money. V roce 2006 rozšířil Trask svůj silný technologický záběr i o konzultační služby a strategické poradenství v oblastech řízení obchodních procesů (BPM), ITIL/ITSM nebo v oblastech souvisejících s produkty SAP a problematikou CRM. Současně díky rostoucímu objemu realizovaných projektů posílil svoje vedoucí postavení na českém trhu v oblasti správy zabezpečení a přístupu (Identity and Access Management).

„Neustále se snažíme pomáhat našim zákazníkům inovovat jejich nabídky a služby a podpořit tak jejich podnikání,“ dodává Filip Tománek. „Naším cílem je budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a partnery a tomuto úsilí jsme i v loňském roce podřídili veškeré naše aktivity. Významným potvrzením našeho úsilí je získání certifikátu ISO 9001, který je dalším signálem naší snahy poskytovat služby nejvyššího standardu.“