Hlavní navigace

TURISTIKA.CZ poslala na účet první odměny svým turistům a cestovatelům

[Tisková zpráva] Webové stránky Turistika.cz prošly v roce 2008 rozsáhlým vývojem. Každý měsíc čeká na jejich registrované uživatele a návštěvníky mnoho nových, praktických funkcí.

Sdílet

Jednou z těch nejpřínosnějších změn je podíl na zisku z reklamy, která se zobrazí u příspěvku každého registrovaného autora. Jak to celé funguje, popisuje ředitel projektu Jirka Pilnáček: „Každý, kdo se u nás zaregistruje a vloží svůj tip na výlet, cestopis, radu nebo popíše zajímavý turistický cíl má nárok na část zisku z reklamy, která se zobrazí u jeho příspěvku.“

„Chceme takto motivovat turisty a cestovatele, aby sdíleli na stránkách Turistika.cz své zážitky z cest i výletů a pomohli tak ostatním turistům a cestovatelům zpříjemnit jejich cesty a výlety. Zároveň však nechceme, aby lidé psali své příspěvky pro peníze a tím pro čtenáře zhoršili jejich informační hodnotu“, pokračuje Pilnáček.

Systém odměňování jsme po několika měsíčním vývoji a testování spustili na konci srpna 2008. Od té doby si už konkrétní turisté a cestovatelé vydělali více než 16.000 Kč. Jakmile částka dosáhne alespoň jednoho tisíce korun, může si uživatel zažádat o vyplacení. Odměňovaným turistům a cestovatelům, kterých je téměř 600 z 7500 re­gistrovaných, vždy říkáme od koho peníze jsou. Tím budujeme přidanou hodnotu našim inzerentům. Nejsou to jenom bannery, které zabírají prostor na stránce, jsou to právě partneři, kteří finančně podporují nejen stránky Turistika.cz, ale i konkrétní přispěvatele.

„Jedná se o zcela unikátní systém v České republice a očekával jsem větší zájem firem jak oslovit každý měsíc téměř 200.000 aktivních turistů a cestovatelů. První, kdo se s námi pustil do odměňování a objednal si reklamu, byl internetový obchod BartSport.cz. Po prvních rozdaných stokorunách se v anketě stal nejoblíbenějším e-shopem turistů a to velice výrazným rozdílem“, říká Jirka Pilnáček. Další pozitivní zkušenost z reklamy na Turistika.cz má Německá centrála turistiky a ikona české fotografie FotoŠkoda.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).